Tjena! har köpt mig en gammal Volvo 244 årsmodell 82 som jag hade tänkt å fixa till lite under vintern Detta är mitt första projekt så vi får se hur det går :) det jag hade tänkt att göra är, -byte inredning -ljudisolera <... Visa mer
Ett tips är att dra plus med robott-slang i motorutrymmet, så sticker det inte ut så farligt.. om du nu vill ha det snyggt och stilrent där vill säga :p
aldrig hört talas om sådan förr, skulle du kunna förklara vad det är?
Offtopic! okej en fundering har en 850 gle reservdels bil som bara står ivägen så undrar om nån är intreserad av byte 244 reservdels bil? för mera info skriv meddelande eller nå
hade blivit nå fel på min beställning på fälgarna jag skulle ha så fick lov å göra en ny men va lite tur att det blivit fel. för från början ville jag ha 17'' men kollade runt på bilder på 240is med såna fälgar å tyckte 18'' såg mycket bättre ut så blev såna ist å dom hade bara 4st kvar så lite tur hehe så dom kommer sika dom i morgon
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!