tjena nu när löven har fallit så råka man åka in i trottoarkanten med högerdäck å böjde Länkarmen aja tänkte jag å åkte till biltema "är student" å köpte 1 ny. lyckades byta den efter några timmar i garaget. men nu när jag kör så drar den åt vänster ganska mycket. typ så att man byter fil efter 10-20 meter. och undrar nu vad som kan/är va fel? som sagt bytte jag bara på ena sidan. Kom gärna med tips på vad som det kan vara !
Man brukar byta båda länkarmarna när man ändo byter. Fast kanske har fel där.
Men var det bara länkarmen som tog skada då? Inget mer också?
det var den som man såg va böjd dom andra som inte ut att ha tagit skada men lite svårt att jämföra när det sitter på. men vad tycker du ? borde jag göra en framvagns inställning å hoppas på de bästa eller byta något mer innan?
det var den som man såg va böjd dom andra som inte ut att ha tagit skada men lite svårt att jämföra när det sitter på. men vad tycker du ? borde jag göra en framvagns inställning å hoppas på de bästa eller byta något mer innan?
Ja pröva en framvagnsinställning! Om inte det funkar så skulle jag byta flera grejer.
Ett bra framvagnskit för 1200kr som innehåller mycket du behöver hittar du här:
Ja pröva en framvagnsinställning! Om inte det funkar så skulle jag byta flera grejer.
Ett bra framvagnskit för 1200kr som innehåller mycket du behöver hittar du här: