Följer projektet. Hojta om du behöver något. Tror jag rivit isär hela min bil fler gånger än vad som är sunt för en själv...
Bra att ha en mentor det hade varit sjukt med den modden! Tror jag lägger dom pengarna på HEMI'in sen istället 2.7L är redan pressad på prestandan som finns verkar det som
Tråkigt på jobb, så varför inte pilla lite med bilen smågrejer är ju lätta att fixa på arbetstid. Listerna åkte av som jag lovat i tidigare inlägg.
Här kommer en drös med bilder.
Börjar att värma upp den första lilla listen med 300C emblemet.
Och nu börjar allvaret
Sunkig bild, men på denna börjar den första stora dörrlisten att trilla av.
Och här åker den sista lilla listen av på ena sidan av bilen.
Första gången jag testar Biltemas Label Off. Det va ok!
Label off använt på förardörren och framskärmen.
Lite före och efterbilder:
Som jag nämnde så gjorde Label off inte det jobbet som det lovar. Ska senare idag dra till GDS hall och få bort dom små limresterna som är kvar och polera upp dörrarna. Kommer bilder på detta också
TACK FÖR MIG! NU SKA JAG SOVA!
Senast redigerat av Digital_Kicker (18 februari 2014)
Min såg ut som bubbelplast under Men way to go! Får ett sådant lyft! Fem tummar upp!
Kolla på artiklar som heter 4806000AF,4806001AF,4805996AE och 4805997AE om du kör blackout hela vägen. Det är svarta "Lower window trim" dvs den krom som ligger nedanför rutan på utsidan. Tycker utseendet lyfte ordentligt med dem.
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Min såg ut som bubbelplast under Men way to go! Får ett sådant lyft! Fem tummar upp!
Kolla på artiklar som heter 4806000AF,4806001AF,4805996AE och 4805997AE om du kör blackout hela vägen. Det är svarta "Lower window trim" dvs den krom som ligger nedanför rutan på utsidan. Tycker utseendet lyfte ordentligt med dem.
Inga bubblor stod och tänkte det för varje list jag plockade av och bad om att det inte dolde sig under . Fanns dock en jädrans massa skit i spåret mellan limmet. Jag har kollat på dessa delar tidigare, men vill samtidigt ha något som bryter av lite. Kanske att jag byter ut all krom mot svart senare. Ska se hur det ser ut när den är färdig för i år.
Nu gäller det att få solfilm på bilen och hitta några snygga fälgar. Har ni tips om fälgar så säg till! Statusfälgar, infosite, specialfägar samt gummihuset har redan kollats.
reproductions ligger på $200 för 20x9 och $250 för 22x9 så nej de är inte dyra. Jag tycker 300C är snyggast med den typen av fälg. 5-ekrade ser lite skumma ut på just 300C.
I love being a nobody - because nobody is perfect.
3805kr 22" 4st. Sen tillkommer det frakt på några hundralappar. Dom kan säkert kränga på däck också. Så det lär väl hamna på runt 6000-7000kr? Aldrig beställt fälgar från eBay.