3921
Sök

(11 september)nånn som har läs detta komentarer

Maizer
12 november 2006
Finns ju ganska mycket konspirationsteorier om att det var amerikanarna själva som gjorde det också. Såg nåt program om det, 9/11 grejen är fan lite skum ändå. Tror dock att det är några jävla talibaner även om det tåls att fundera lite på.

1 Inlägg
12 november 2006

Biltokig
345 Inlägg
12 november 2006
Tror davidsstjärnan ska tolkas som en stjärna och inte som davidsstjärna. Det slår ju gnistror (stjärnor) när elektricitet slås ut.. Men tror att det med word är fixat efter attentaten..

Brådhis, du har rätt. Men det är rätt kul att folk tror på sånt här ändå. big_smile Att Afghanistan har 11 bokstäver känns inte som att det spelar någon roll, tror inte att det är terroristerna som har fixat det tbh..

Billackerare
737 Inlägg
12 november 2006
Brådhis skrev:
Så... Dags för lite fakta:

1) New York City har 11 bokstäver.
2) Afghanistan har 11 bokstäver.
3) Ramsin Yuseb (Terroristen som planerade ödeläggelsen av Twin Towers 1993) har 11 bokstäver.
4) George W Bush har 11 bokstäver.

1-4) Även "bluffmakare" innehåller 11 bokstäver...

1) New York är den 11:e staten.
3) Flygplan nummer 77 som också flög in i Twin Towers, hade 65 passagerare (6 + 5 = 11).

1) StaTen New York State är den elfte staTen, ja... StaDen New York City har inget annat med detta att göra än att den råkar ligga i den staTen...Dessutom kraschade ett av planen i Pennsylvania och ett i Virginia...
3) Flight 77, flög inte in i WTC utan kraschade mot Pentagon, och hade dessutom 64 passagerare ombord, inte 65...

1) Totalt antal offer på flygplanen som störtade var 254 (2 + 5 + 4 = 11).
2) 11 september är den 254:e dagen på året (2 + 5 + 4 = 11).
3) Bombningen i Madrid skedde 311 2004 (3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11).
4) Tragedin i Madrid skedde 911 dagar efter Twin Towers tragedin (9 + 1 + 1 = 11).

1) Totalt antal offer på flygplanen så vitt jag kunnat få fram är 266...
4) Eftersom 2004 var ett skottår skedde bombningen i Madrid 912 dagar efter WTC-tragedin...

Tror du fortfarande att det är en rena tillfälligheter? Öppna Microsoft Word och gör följande:

1) Skriv med stora bokstäver: Q33 NY. Detta är numret på det första flygplanet som flög in i Twin Towers.
2) Markera Q33 NY.
3) Ändra storleken till 48 punkter.
4) Ändra typsnittet till WINGDINGS (Ev. WINGDINGS 1)

1-4) Det fanns ingen flight som hette Q33NY...! Det första planet hette AA11...

Bara så ni vet lixom...!

//Brådhis

Hehehe! Du har verkligen gått in för det här... smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
13 november 2006
nimoz skrev:
...
Detta kan hittills vara rena tillfälligheter, men nu blir det ännu mer intressant:

..

Klart intressant! Låt mig försöka, konspirationsteorier rockar. Ok, då ska vi se. Ditt nick består av fem bokstäver.

n=14, i=9, m=13, o=15, z=25
14+9+13+14+25 = 76

Vidare har du skrivit 170 inlägg när jag författar detta svar.
76*170 = 12920 / antalet bokstäver i ditt nick = 2584

Jag adderar antalet punktlistor i ditt inlägg och får 2584+4 = 2588
Samt subtraherar 11 (det gyllene tal du hela tiden återkommer till) och får 25-11 = 14(88)

Slutligen skriver jag samman de två talen och får 1488!!!!!!!!!!!!!!
1488! OMG WTF LOL! Jösses! big_smile

(disclaimer, ovanstående inlägg är författat med en liten smula ironi.. )
Senast redigerat av pUs (13 november 2006)

Maizer
13 november 2006
haha den satt big_smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
13 november 2006
Orka bry sig.

Hur än man räknar kommer man iaf komma fram till att Bush är den största terroristen.

Sen hur ni kopplar det med hans namn, telefonnummer eller hans mosters kusins sysslings nummer på sin grannes sommarstugeadress i spanien skiter jag fullständigt i.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
13 november 2006
nimoz och brådhis har för mycket fritid... önskar jag också hade det.

man lever bara en gång så lev väl!

835 Inlägg
13 november 2006
q33Ny, Q=quantas....dvs. inte det American Airlines som havererade.

562 Inlägg
13 november 2006
folk som är skrock fulla kan gå på det där sätter fasen mina kallingar (det är fina kallingar med broms ränder i) på att det är en ren slump xD
Senast redigerat av tobi (13 november 2006)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

2 644 Inlägg
13 november 2006
TyranN skrev:
Tror davidsstjärnan ska tolkas som en stjärna och inte som davidsstjärna. Det slår ju gnistror (stjärnor) när elektricitet slås ut.. Men tror att det med word är fixat efter attentaten..

Brådhis, du har rätt. Men det är rätt kul att folk tror på sånt här ändå. big_smile Att Afghanistan har 11 bokstäver känns inte som att det spelar någon roll, tror inte att det är terroristerna som har fixat det tbh..

De där med word är inte fixxat efter drog i gång en gammal data me grejer från 99 o kolla och de kom upp samma sak.. :S

Johan Lindgren

* Voff voff *
10 591 Inlägg
13 november 2006
Epitaph skrev:
q33Ny, Q=quantas....dvs. inte det American Airlines som havererade.

Quantas heter QF och inte Q...

Ett flightnummers flygbolagskod består alltid av två tecken och sedan minst 2 siffror (oftast fler)!

Q33NY skulle då innebära att flygbolagskoden är Q3 och det är Zambian Airways...

Kort sagt: Q33NY har absolut INGENTING med WTC-krascherna att göra!

//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (13 november 2006)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

253 Inlägg
13 november 2006
Freddeponken skrev:
Martin 9-3 skrev:
Orka bry sig.

Hur än man räknar kommer man iaf komma fram till att Bush är den största terroristen.

Sen hur ni kopplar det med hans namn, telefonnummer eller hans mosters kusins sysslings nummer på sin grannes sommarstugeadress i spanien skiter jag fullständigt i.

Håller med dig fullständigt! Newyork kan tacka Bush för det som hände 11 september! Synd om dem som drabbades men det drabbas oskyldiga varje dag i Irak. Bush är farligare än Saddam. Sen att 11september inte har något med irakkriget att göra vet nog dom flesta!

Varför skall man tacka bush för attackerna? Han var president i 7 månader när det (9/11) hände. Bush hann väl knappast starta några krig innan dess eller? Och att Bin Laden planerade attackerna på sommaren 2001 är väl inte så troligt, bara för att han trodde Bush skulle slå hårt mot terrorn?

482 Inlägg
13 november 2006
Förstår inte varför alla skyller på bush.
Bush är inte mer än en liten trasdocka i allt detta.

Edit: (tror själv att USA ligger bakom 9/11 attackerna)
Senast redigerat av Slovenian (13 november 2006)

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Vw trimmare
2 995 Inlägg
13 november 2006
Freddeponken skrev:
Martin 9-3 skrev:
Orka bry sig.

Håller med dig fullständigt! Newyork kan tacka Bush för det som hände 11 september! Synd om dem som drabbades men det drabbas oskyldiga varje dag i Irak. Bush är farligare än Saddam. Sen att 11september inte har något med irakkriget att göra vet nog dom flesta!

Bush farligare än saddam? Bush har gjort gott för det amerikanska folket dessutom tagit ut en diktaror som haft sitt land som gisslan saddam har torterat,plundrat och mördat sitt eget folk i årtionden....förövrigt var dom riktiga "Terrorist" uttagningarna rejält hemliga delta fanns i flera länder och tog ut al quaida (Stavning?) läger skulle inte förvåna mig om dom tog bin laden också...

TILLÄGG:

Attentaten har inget med bush att göra utan är riktade mot västvärlden det amerikanska folket och landet amerika inte mot presidenten!
Senast redigerat av MeloveGolf (13 november 2006)

50 Inlägg
15 november 2006
nostradamus bullshit..

Sök