Oej tack för alla svar.
Jag har inte haft generatorstörning i högtalare som inte vart kopplade till slutsteg, i nuläget är inte bakre högtalarna kopplade till steget, skal sätta örat mot dom och lyssna, tror inte det är något ljud i dom högtalarna. Betyder det att det inte är fel i stereon om jag inte har störningar i högtalare som är kopplade direkt till stereon?
CoSmoZ !! Steget jag bytte till är ett gammalt "riktigt gammalt" Jensen steg. Jag har inte haft störningar i min förra bil med något utav stegen. Men med det nya från danmobility har jag haft olika problem och nu är störningarna jättestarka när jag testar det. Sen som jag skrev om felsökningen. finns väl inte så mycket mer jag kan kolla förutom stereon.
_oxygene_ !! Menade du att du bytte kablarna eller kabeln? Jorden borde väl bara vara en kabel? kan du förklara lite. Jag känner att detta verkar vara det mest troliga.
apoteket00 !! Hur gör man det, vart köper man en sån?
Tiaz !! Hade jag vart så dum hade jag aldrig mer sysslat med sånthär!! NEJ! ej skruvat fast steget i karossen!?!
Theo !! hehe, jo du säger det
Letat efter ett begagnat kicker steg. Men nu hade jag tur, en kille som börjat på mitt jobb får grym rabatt på stereoprylar hos en firma som säljer bl a Kicker
Vad sägs om ca 40% rabatt. En kollega har redan handlat för några tusen:)
SKATTEPENGAR KOM NUUU!!!!!
mvh Andreas