sik skrev:
Ja, what ever. Men vill du börja munknu**a om ord så tar denna tråd en helt annan riktning.
Hur man skriver och talar har mer vart man kommer ifrån.
Norr upp så säger de läka för nått som "läcker". Ska du kaxa upp dig var gång du hör nått så kommer du inte långt.
Men jag har fått en klarhet hur du är (besserwisser)!
Tillbaka till ämnet:
Detta är ett Tips på en sak folk efterfrågar. Tänker inte ta ställning till om det är lagligt/olagligt.
Men det finns alltid lösningar på problem.
Jag tycker det är lika ok som det är med "sterio", "igentligen" och så vidare. Gör det mig till besserwisser, så får det vara så, jag är hellre besserwisser än illitterat. Besserwisser handlar om att anse sig ha rätt, här var det då snarare en fråga om huruvida det var rätt eller inte, inte vad jag "anser". Hur du sen ser mig, ja, det bryr jag mig minimalt om. Som påpekat; var enbart som upplysning och därmed är den biten avklarad för min del.
On topic;
Jag påpekade bara att det inte kommer vara lagligt. Lika lagligt som att ha kvar de räfflade glasen och så vidare. Jag har inte heller sagt något om att det var något fel i ditt tips. Ett tips om möjlig lösning kan sällan ses som fel. Mer eller mindre bra givetvis, men knappast fel. Jag konstaterade bara, igen, att det inte skulle bli lagligt för det.
Mig veterligt, och jag kan givetvis ha fel, finns det inget "3Dskrivarmaterial" som blir "helt transparent" utan blir lite åt det frostade hållet. Men som sagt, jag kan ha fel där och det är mycket möjligt att det kommit något "i det senaste" (då det var ett bra tag sedan jag kollade på det) som faktiskt blir helt transparent.
- - Edit - -
Och med "3dskrivarmaterial" syftar jag då på för hemmabruk, för industriellt bruk finns det säkerligen (märkligt vore väl annars).