Blev kanon med hjulen på plats! En liten annan fundering kring automatlådan,kommer du "preppa" lådan eller kommer den vara original. Jag lurar på ett steg2 med Dpf off till min 330 men är nojjig för att lådan ska stå pall😜
Blev kanon med hjulen på plats! En liten annan fundering kring automatlådan,kommer du "preppa" lådan eller kommer den vara original. Jag lurar på ett steg2 med Dpf off till min 330 men är nojjig för att lådan ska stå pall😜
Thänks! Den ska hålla men tänker preppad den i vilket fall bara för att vara på den säkra sidan Ska vara cool lugnt om du bara kör steg 2 utan dpf
Grymt jobb du gör, hur är de nya turbona mot de gamla? Större? Får du det nya sprutet att snacka ihop med bilen? Antar att när du ska bänka bilen igen efter alla mods så mappar dom om den också?
Kul! Ah kommer komma det också;) hade tänkt köra lite m3 optik och skärmbredda henne men de lär bli till hösten är jag rädd. OM inte det bli nu i sommar för får jag inte den effekten jag siktar på kommer jag riva ner henne igen och mosa ner mer, då tar jag optiken på samma gång!
Head skrev:
Grymt jobb du gör, hur är de nya turbona mot de gamla? Större? Får du det nya sprutet att snacka ihop med bilen? Antar att när du ska bänka bilen igen efter alla mods så mappar dom om den också?
Prem lagd!
Kul att höra tack så mkt! samma turbos med ett helt annat innehåll Det ska klaffa som handen i handsken men annars så ställer jag in det hos motornord den 19/5 när det är dags att bänka, förhoppnings vis stämmer mina beräkningar, om inte så får vi ta ställning till det då Det löser sig sa han som sket i vasken !