lurius skrev:
Vad fick du för effekt med E85?
Ca 500
hyrbil skrev:
Skönt att få rasta pärlan lite igen!
Skojar du eller.. kört runt med en 65 hästars caddy hela vintern så detta känns som rena lambon
Larsa74 skrev:
Ur tjusig bil du har. 😄
Thanx !
--------------
I onsdags va de dags för besiktning !
Får världens trevligaste besiktningsman som gillade de han såg. "Nä men denna bilen har inte gått så långt så de kan väl inte finnas några fel här inte".
Nåja.. bilen hissas upp.. vi diskuterar sänkning och hårdhet på dämpningen och att bilar får inte va för hårda på allmäna vägar o.s.v o.s.v och när han vänder sig om in i bilen tittar Simon som va med mig på mig och gör ett vist ansiktsuttryck som visar att detta är kört ! haha
Går inte få hårdare dämpning än jag har i bilen som de är nu så detta med provkörningen skulle bli intressant.
Men väl under bilen så får jag höra orden att han tyvärr inte kommer skicka igenom mig med blanka papper... JAG HAR SLARVAT !
Har under min stress med att få ordning bilen för besiktning glömt kolla mönsterdjupet
Bägge bakdäcken va nedanför slitagevarnarna
Helsike.. ja där va de kört.
Nästa va provkörning men han kommer tillbaka och säger inget om dämpningen.. puh.. avgasvärden nästa. Detta faller alla bilar jag haft på.. men va tusan hon går igenom på dessa ?! Otroligt ! 1,07 i lambda så klarade mig med 0,02 i marginal !
Jaja.. två nya däck beställda från däckonline.
Idag ska bilen tvättas noggrant och gås över med lite vax. Poleringen har jag ju inte hunnit med
Ikväll blir de att åka till Jönköping och Elmia !
Väl mött och hoppas man stöter på lite folk !