saker man ska tänka på? bra modell? är 7 ägare många till en sån här bil? bra att veta? speciella saker som man ska vara extra noga med? priset?? hur är rost på dessa bilarna?
Avställd. Besiktad med 3st 2:or. 2 SRS-INDIKERING (7.1.6) VARNAR FÖR FEL I SYSTEMET 2 BROMSRÖR (1.1.11) LÄNGSGÅENDE ROSTSKADAT 2X DÄCK (5.2.3) ETT ST, MÖNSTERDJUP FÖR LITET
Se till att den är besiktad och godkänd innan du eventuellt köper den. Kolla efter rost i framskärmar och underkant dörrar. Vevhusventilationen kan strula på dessa modeller. Autopowers köpguide är bra. www.autopower.se begagnatguiden.
Avställd. Besiktad med 3st 2:or. 2 SRS-INDIKERING (7.1.6) VARNAR FÖR FEL I SYSTEMET 2 BROMSRÖR (1.1.11) LÄNGSGÅENDE ROSTSKADAT 2X DÄCK (5.2.3) ETT ST, MÖNSTERDJUP FÖR LITET
Se till att den är besiktad och godkänd innan du eventuellt köper den. Kolla efter rost i framskärmar och underkant dörrar. Vevhusventilationen kan strula på dessa modeller. Autopowers köpguide är bra. www.autopower.se begagnatguiden.
okej tack! ska kolla samt fråga han! hur vet man om vevhusventilationen strular?
Kolla oljestickan om det sitter klegg på den samt undersidan på oljelocket. Går den bra vid provkörning så är det ingen fara. Den drar rejält med olja om ventilationen är täppt.
Kolla oljestickan om det sitter klegg på den samt undersidan på oljelocket. Går den bra vid provkörning så är det ingen fara. Den drar rejält med olja om ventilationen är täppt.
Kolla oljestickan om det sitter klegg på den samt undersidan på oljelocket. Går den bra vid provkörning så är det ingen fara. Den drar rejält med olja om ventilationen är täppt.
någon speciell färg denna klegg har?
vit gråaktig med inslag av brunt
enligt mig på tok för högt pris på denna ... en polare köpte sin 330 från 03 för 36 000
Kolla oljestickan om det sitter klegg på den samt undersidan på oljelocket. Går den bra vid provkörning så är det ingen fara. Den drar rejält med olja om ventilationen är täppt.
någon speciell färg denna klegg har?
vit gråaktig med inslag av brunt
enligt mig på tok för högt pris på denna ... en polare köpte sin 330 från 03 för 36 000
lite så jag tänker också.. på tanke på om bilen nu är obesiktiad samt med 3*2or så är den väldigt högt i pris
den lilla sexan är den jag vill ha är inte sugen på kraft just nu får höra vad försäljaren säger iaf
du vet om att den är lika törstig som de större ? 325 är ett mycket bättre val och en 330 dricker bara marginellt mer
jaså? där ser man! ska snacka med min far lite mer då trodde den var en av de mindre törstiga.
nej absolut inte ... ska du åka billigt är som sagt 4orna att föredra. Annars kan man lika gärna gå på de större sexorna dvs 325 och 330 där ligger förbrukningen på 0,8-0,9 blandat
har vänner som har både 320 och 330 och förbrukningen är den samma 330 ligger på en halv deciliter mer ca
har själv haft både 520 och 525 och i mitt fall var min 520 törstigare. Om du kan tänka dig diesel så går 320d riktigt billigt
du vet om att den är lika törstig som de större ? 325 är ett mycket bättre val och en 330 dricker bara marginellt mer
jaså? där ser man! ska snacka med min far lite mer då trodde den var en av de mindre törstiga.
nej absolut inte ... ska du åka billigt är som sagt 4orna att föredra. Annars kan man lika gärna gå på de större sexorna dvs 325 och 330 där ligger förbrukningen på 0,8-0,9 blandat
jaså? där ser man! ska snacka med min far lite mer då trodde den var en av de mindre törstiga.
nej absolut inte ... ska du åka billigt är som sagt 4orna att föredra. Annars kan man lika gärna gå på de större sexorna dvs 325 och 330 där ligger förbrukningen på 0,8-0,9 blandat
nej absolut inte ... ska du åka billigt är som sagt 4orna att föredra. Annars kan man lika gärna gå på de större sexorna dvs 325 och 330 där ligger förbrukningen på 0,8-0,9 blandat
är fyrorna 316/318?
precis
tack för de du råkar inte veta någon annarn bilhandlare som har inbytes pris? i närheten av trelleborg/malmö lund området ?