Tja, hade lite problem med kylare men nu är den monterad. Först va den slut i lager i Sverige sen får man reda på att den är slut i Europa lagret. Blev beställa ifrån USA och efter mer än en månad kom kylaren. Som jag kanske nämnde tidigare så va bilen på lackering men eftersom kylaren kom så fick bilen snabbt åka till verkstad igen och montera kylaren. Gjorde så pga. jag fick fel model på fronten och bakkjolen så tycke att det va onödigt att bilen stod hos lackeraren medans jag väntar på nya kjolar. Men förhoppningsvis så ordnar vi andra kofångare så vi kommer på rätt spår igen! och här kommer några bilder :
Nice, du lägger väl upp en bild direkt när den är lackad va?
Skulle gärna vilja se mer bygg bilder på det som gjorts mellan den här uppdateringen och den förra (speciellt breddningen). Så släng gärna upp lite mer bilder om du har!
Nice, du lägger väl upp en bild direkt när den är lackad va?
Skulle gärna vilja se mer bygg bilder på det som gjorts mellan den här uppdateringen och den förra (speciellt breddningen). Så släng gärna upp lite mer bilder om du har!
Tack, kommer flera bilder slutet på veckan eller nästa Tyvärr är de lite dålig med de:(
Heeeej alla, nu är det bara fälgar som är kvar att lackera Tyvärr har jag haft klyd med bilder om blir nog inga, från breddning osv... Men nu har vi börjat sätta ihop bilen dock har jag inte bestämt mig än om jag ska ha tonade ruter eller inte men nu till ''färgglada'' bilder hehe