Har inte haft så jätte mycket tid att hålla på så mkt me bilen dom senaste veckorna.. Men lite har hänt. Framvagnen börjar komma på plats, buren börjar bli klar. Skärmkanter bak är inhandlade.
Har inte hänt något med bygget då ja har haft fullt upp med annat, det ända som har hänt är att jag har fått tillbaka fälgarna som har vart på blästring och pulverlackning, dom kommer sitta fint på asconan
Ahhh, det var dina som TjB visade på Facebook, Knallvita! Fasen vad snyggt. Jag ska dit i vinter med två uppsättningar också. Vad får jag räkna med för kostnad?
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Ahhh, det var dina som TjB visade på Facebook, Knallvita! Fasen vad snyggt. Jag ska dit i vinter med två uppsättningar också. Vad får jag räkna med för kostnad?
Gussam skrev:
roobbinn skrev:
uris skrev:
Riktigt trevligt projekt!
//RRR
Kul att det gillas!
Gillas gör det definitivt. Vad fick du lägga för att få fälgarna fixade (om det är ok att jag frågar)?
BunnA skrev:
Blir riktigt stiligt detta, så det kan man ju inte missa.
Kul att ni gillade fälgarna, ja gav 1000Kr för att få dom blästrade och pulverlackade
Har inte hänt skitmycket nu häller, men instrumentpanelen är inpassad och ska bara bygga nya fästen, skärmkanterna bak är borta, nya trösklar är beställda, (dom ja bygde själv blev ja inte 100% nöjd me) och har bytt ett domkraftsfäste, skärmkanter och trösklar ska ja byta innan nyår. Är tanken iallafall
Blev inte som ja planerade angående att bli klar me plåtbytet innan nyår, men igår byggde ja en ny innerskärm , tog lite tid men bra blev det , härnäst ska skärmkanten på och sen är all plåt bytt ,. äntligen