Det som skulle vara mest skrämmande att se är ju min egen Saab i backspegeln för då är det troligen någon som stulit den och isåfall vadfan åker jag själv i då?
Backspeglarna på hojjen ser man aldrig någon i, alltid försvinner de rätt fort.
Annars så skiter jag i vad jag har bakom, oftast tycker jag man har fullt upp med att komma om de bromsklossarna framför.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Jag mår väldigt bra av att ligga framför nyare Saabar - kör gärna extra långsamt när jag har en bakom. De har ju en tendens att köra fortare än alla andra.
Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Det som skulle vara mest skrämmande att se är ju min egen Saab i backspegeln för då är det troligen någon som stulit den och isåfall vadfan åker jag själv i då?
Lambo gallardo , men de värsta jag sett var en svart supra, gjorde misstaget att göra ett försök i att köra ifrån han, fick ångra mig rätt fort när jag hörde en skrikande supra dra förbi nån sekund efter haha
'Hä bint bättre' Gäller väl även E34 & E39. E36 ser inte lika farlig ut dock
Ser man nåt i stil med denna i backspegeln så lär man ju köra ut i diket rätt fort: http://www.webwombat.com.au/motoring/im … -3-big.jpg Kan inte ens gå och titta på a5:or samtidigt.. Lite sällsynta änsålänge dock. Audi A5 über alles!