Blir super som vanligt Ett tips bara, var jäkligt rädd om gummilisten till sidorutorna bak. Jäkligt svåra att hitta nya, och på Nissan skulle dom ha 16000:-?!??!? för båda.
Ser fram emot att se bilen nylackad sen.
MVH//Jonas
Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
känns jävla skönt o göra det rätt istället för o fuska som gamla ägaren eller vem det nu va som spacklade det riktiga idioter..
Men sen får du även tänka dig in i vanliga privatpersoners sitsar där dom inte har tillgång till riktningsverktygen du har möjlighet till och det resulterar ju såklart i att dom heller inte har någon kunskap om hur man ska gå tillväga för att göra det "rätt" som du säger, javisst man kan väll lämna in den men alla har ju heller inte byxor gjorda av guld. Men on topic så tycker jag du gör ett jäkla bra jobb och längtar till att se den klar.
Blir super som vanligt Ett tips bara, var jäkligt rädd om gummilisten till sidorutorna bak. Jäkligt svåra att hitta nya, och på Nissan skulle dom ha 16000:-?!??!? för båda.
Ser fram emot att se bilen nylackad sen.
MVH//Jonas
ArvidsZon skrev:
Gc8 skrev:
känns jävla skönt o göra det rätt istället för o fuska som gamla ägaren eller vem det nu va som spacklade det riktiga idioter..
Men sen får du även tänka dig in i vanliga privatpersoners sitsar där dom inte har tillgång till riktningsverktygen du har möjlighet till och det resulterar ju såklart i att dom heller inte har någon kunskap om hur man ska gå tillväga för att göra det "rätt" som du säger, javisst man kan väll lämna in den men alla har ju heller inte byxor gjorda av guld. Men on topic så tycker jag du gör ett jäkla bra jobb och längtar till att se den klar.
tackar tackar ja dom ska jag vara rädd om. och ang fuskjobbet så tycker ja att man åtminstonde riktar de lite med hammare än att köra med 5mm spackel men som du säger så kan de va så ibland
jag vill försöka få den klar så snabbt som möjligt men det är inte mkt kvar bara lite kvar av lackjobbet sen äre bara o stoppa in motorn o allting sen mappa o besikta så målte är o bli klar till andra meet of the month men största målet är att köra eller ställa ut på gatebil mantorp sen får vi se hur de blir det kostar en hel del tyvär också men ja gör mitt bästa
nu jävlar ska det hända grejjer i veckan ska ja se till o försöka få bilen grundad det är målet. vad tror ni om nån fin lila färg i motorutrymmet och sen i vinter blire bur o lacka invändigt i samma lila o buren i nå vitt färg kanske ?
sen kunde jag inte hålla mig så tog o beställde en ratt som ja varit sugen på ett bra tag