2650
Sök

Bilder och info på Audi a4 1.8t avant 1997 i norrköping sökes

35 Inlägg
14 januari 2014
Trådstartare
En kompis sålde sin svarta Audi a4 1.8t avant för ett par år sedan, nu är han ute efter bilder på den då han har på alla bilar utom den. Han vill dessutom se hur den ser ut idag. Den står registrerad på en christina johansson i Norrköping, och blev avställd för ett par månader sen, det är den enda infon vi kan få fram om bilen.
Den va ganska stylad när han sålde den, med lyktor både bak och fram, kjolar, tonade rutor, rs6 fälgar, vit skinninredning och träinlägg. Reg numret på bilen är JUM732. Vi är väldigt tacksamma för svar smile Vet du vem som äger den, eller om du känner igen den på beskrivningen så tveka inte på att slänga in en kommentar smile

Här finns bilder från tidigare ägare: http://www.garaget.org/?car=158562
Senast redigerat av RooX (14 januari 2014)

847 Inlägg
14 januari 2014
har du inte åkt o kollat hemma hos henne där den står då? smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

35 Inlägg
14 januari 2014
Trådstartare
Har 30 mil dit så nej smile dessutom ställdes den av innan vintern så tar för givet att den är vinterförvarad tongue

6 Inlägg
18 januari 2014
Den bilen byggde jag om för ca 10 år sen har för mig det var 2005-06 nån gång  med Rs4 paketet , vinge  och 19" angels eys fram lampor som var populärt på den tiden. Vita mörktonade baklampor. Svetsade om dörrar och  skärmar för att slippa den fula listen längst ner. Känns som jag lyckades bra om bilen uppskattas ännu smile

Kan nog ha några bilder kan leta lite om det är intresant var många år sen nu.

/Fredrik

35 Inlägg
18 januari 2014
Trådstartare
Ja, jag är ganska sugen på att göra en kopia av den av min a4 haha tongue jag gillar den bilen riktigt mycket, det hade varit mycket roligt att se bilder på hur den såg ut innan den byggdes om och lite byggbilder smile

Sök