hej, nu tänkte ja lägga upp mitt bygge, är en skyline r33 gtst -95 har ägt bilen i ca 2 år å tyckte de va dags att få lite mer fart i den. tips och tricks uppskattas gärna.
kul med en drift sky till = vad är det för storlek på turbon o hur är planen effekt osv
ja vet inte riktigt vad de är för storlek på den men han ja köpte den av hade bänkat till 570hk och jag kommer köra orginalbotten i år så runt 400hk så är ja ganska nöjd. får nog bli ett apexi pfc ska beställa spridarbrygga och spridare snart sen får man se vart de bär av
har inte hänt så mycket på ett tag här har haft lite andra saker för mig plus att jag väntar på lite paket från ebay men ska lägga upp lite fler bilder snart på chassi och buren för den som orkar ta en 3,5a och kolla på de
jo de händer lite i garaget men inte just här ska ta å lägga upp lite bilder snart, insuget hittar du på ebay cp bosse finns att köpa me rail å spjäll me en gång.
har inte varit här på ett tag nu men lite har de iaf hänt. har köpt ett apexi Power fc som får bli bra, har beställt en fuel rail och lite an kopplingar till de, sen har ja beställt an kopplingar till vevhus så snart tänkte ja bygga ihop en Catch tank ska bygga lite tryckrör och downpipe också kommer snart fler bilder.