Volvo 940 som ska bli "rallystukad". Inflyttade kofångare, Weber motor, mm. mm.
dormdasse skrev:LinusKasa skrev:dormdasse skrev:Fan vad fränt! vad troru att den kommer ha för effekt? håller oxå på att sugtrimmar en gammal b230f men jag ska ha insprut och inga förgasare )Aha okej fränt! Vad ska göras med den då? Inte en aning angående effekt faktiskt :pska donas topp med ventiler,fjädrar,extraktor osv och en hyffsat vass kam och så chip på det har ett projekt på min sida så står det lite mer exakt
LinusKasa skrev:dormdasse skrev:Fan vad fränt! vad troru att den kommer ha för effekt? håller oxå på att sugtrimmar en gammal b230f men jag ska ha insprut och inga förgasare )Aha okej fränt! Vad ska göras med den då? Inte en aning angående effekt faktiskt :p
dormdasse skrev:Fan vad fränt! vad troru att den kommer ha för effekt? håller oxå på att sugtrimmar en gammal b230f men jag ska ha insprut och inga förgasare )
LinusKasa skrev:dormdasse skrev:LinusKasa skrev:Aha okej fränt! Vad ska göras med den då? Inte en aning angående effekt faktiskt :pska donas topp med ventiler,fjädrar,extraktor osv och en hyffsat vass kam och så chip på det har ett projekt på min sida så står det lite mer exakt Okej de blir nog fränt de med!
dormdasse skrev:LinusKasa skrev:Aha okej fränt! Vad ska göras med den då? Inte en aning angående effekt faktiskt :pska donas topp med ventiler,fjädrar,extraktor osv och en hyffsat vass kam och så chip på det har ett projekt på min sida så står det lite mer exakt
LinusKasa skrev:Aha okej fränt! Vad ska göras med den då? Inte en aning angående effekt faktiskt :p
dormdasse skrev:LinusKasa skrev:dormdasse skrev:ska donas topp med ventiler,fjädrar,extraktor osv och en hyffsat vass kam och så chip på det har ett projekt på min sida så står det lite mer exakt Okej de blir nog fränt de med! Mjoo det blir det nog längtar tills man kan stoppa ner den i en 740 sen ut oh gasa
LinusKasa skrev:dormdasse skrev:ska donas topp med ventiler,fjädrar,extraktor osv och en hyffsat vass kam och så chip på det har ett projekt på min sida så står det lite mer exakt Okej de blir nog fränt de med!
dormdasse skrev:ska donas topp med ventiler,fjädrar,extraktor osv och en hyffsat vass kam och så chip på det har ett projekt på min sida så står det lite mer exakt
LinusKasa skrev:dormdasse skrev:LinusKasa skrev:Okej de blir nog fränt de med! Mjoo det blir det nog längtar tills man kan stoppa ner den i en 740 sen ut oh gasa Ja, de gör vi också! Ut och hänga lite i dikena
dormdasse skrev:LinusKasa skrev:Okej de blir nog fränt de med! Mjoo det blir det nog längtar tills man kan stoppa ner den i en 740 sen ut oh gasa
LinusKasa skrev:Okej de blir nog fränt de med!
evoxtreme skrev:ska bli kul o se hur det blir, ska nog göra rallystuk på min 940 oxå.
dormdasse skrev:vad äre för kam du kör med?
LinusKasa skrev:dormdasse skrev:vad äre för kam du kör med? En 7a kam