Ett projekt på min e91 LCI, läs om allt ifrån led-konverteringar till stötfångarbyten! Förvänta er även en del poleringsinlägg med produkttester och före/efter bilder.
Precis som du säger jag tyckte lacken va ok innan men nu efter ditt jobb så ser jag ju hur repig den egentligen var. Du gjorde ett så bra jobb att jag tvekar att ta ut den på gatorna.
Precis som du säger jag tyckte lacken va ok innan men nu efter ditt jobb så ser jag ju hur repig den egentligen var. Du gjorde ett så bra jobb att jag tvekar att ta ut den på gatorna.
Hade inte gått lika bra & fort utan dig asbra jobbat av oss båda!
Connyconny skrev:
Va använder du för medel?
Jag använde mig av Menzerna pf2500 och 3m ultrafin, har ett nytt medel som kommer komma till stor användning framöver som jag ska recensera
FelixNevhage skrev:
snyggt jobbat! blir sugen på att polare bort alla mina tvättrepor med!
Kommer en liten bilduppdatering på min bil som jag gått igenom inför Västeråsträffen den 25, har börjat använda mig av ett nytt polermedel som heter Rubbing Compound från märket Mothers. Tycker det funkar riktigt bra så jag har köpt en del produkter som jag nu kommer använda mig av.
Det jag gillar med Mothers polermedel är att det tar upp sådant djup i lacken och gör "starkare" kontraster. Verkligen något jag rekommenderar.
(Innan poleringen)
(Efter RC)
Och idag vart det en avsköljning med deras Wash & Wax schampo för att sedan torka av den med FX spraywax, också från märket Mothers!
Fortsätt kommentera och betygsätt bilen, riktigt kul att höra vad ni tycker
Tänkte höra vilka som har tänkt att bege sig till Västerås för årets första träff imorgon? Ska bli första gången för mig och kommer att ställa mig vid "BMW-hörnan", blir riktigt kul att se alla bilar samt hålla utkik om man kan sno några bra idéer till min kärra! Hoppas nån av er följare tittar förbi, isåfall hugg tag i mig och snacka lite skit
Tänkte höra vilka som har tänkt att bege sig till Västerås för årets första träff imorgon? Ska bli första gången för mig och kommer att ställa mig vid "BMW-hörnan", blir riktigt kul att se alla bilar samt hålla utkik om man kan sno några bra idéer till min kärra! Hoppas nån av er följare tittar förbi, isåfall hugg tag i mig och snacka lite skit
Wow, riktigt snyggt Felix! Själv blev det bara filmning, så jag drog ihop lite idag för er som inte var där eller bara vill återuppleva bilarna som ställdes ut
Wow, riktigt snyggt Felix! Själv blev det bara filmning, så jag drog ihop lite idag för er som inte var där eller bara vill återuppleva bilarna som ställdes ut