Fanns lite plåt som gick att avlägsna för att få bättre plats.
Senast redigerat av Andreas9000 (3 februari 2014)
Denna biten uppfyllde ingen funktion, förutom att vara ivägen, så bort me den.
Provmontering turbo, downpipe & tryckrör.
Avgassystem färdigkrökt.
Provstartad, utan läckage
Spridare, pumpar & sprut inhandlat. (Haltec:et senare utbytt till VEMS istället)
Lite mer testkörning för att få motivation att fortsätta bygget. Även andra fälgar testade som synes.
Intercoolern syns precis lagom mycket.
Kopplingen gillade inte att bilen fick fler hästar, så den fick åxå pensioneras.
Svänghjulet tog lite stryk när kopplingen slirade, så det måste få sig en översyn.
Denna ska vell inte slira i första taget iallafall
Svänghjul planat & lättat, och nya kopplingen på plats.
Lådan fick sig en översyn även den.
Upp me lådan!
Slank dit ett par aningen överdimensionerade växellådskuddar? Är vell egentligen motorkuddar till nån gammal 240/740 har jag för mig, men dom satt fint här
Och när man har för mycket fritid, så gör man rent värmeplåtar. Tydligen.
Sen trillade bakvagnen ner helt plötsligt
De kan inte se ut såhär lixom! Måste vi göra nånting åt.
Diffen va inte så fräsch den heller.
Odiffad va skiten dessutom.. de går ju inte!