Inte för att du fråga mig men mitt suger. Jag hade en v70 -01 med medel ljudpaketet och den spela grymt mycket bättre! Antar jag har det lägsta man kan ha. Om inte momentum gör att det ingår ngt bättre?
Najs med nytt ljud! Vad har du för stereo-paket i kärran nu? Jag tycker mitt HP-paket spelar förvånansvärt bra för att vara fabriksmonterat.
KALL3 skrev:
Inte för att du fråga mig men mitt suger. Jag hade en v70 -01 med medel ljudpaketet och den spela grymt mycket bättre! Antar jag har det lägsta man kan ha. Om inte momentum gör att det ingår ngt bättre?
Kall3 måste ha cd växlare för det ... Sist jag kollade du kanske vet bättre ? Förlåt måste ha aux knapp på stereon
Hyrbil.. Jag har basic stereon med omvandlare för baslåda Tanken är att allt ska drivas på steg och eftermarknads stereo nästa höst förhoppningsvis med bluepower stereon som HU är tanken
Kalle: Kolla nästa gång du startar bilen, i stereodisplayen står det High Performance eller Premium om det är mellanpaketet eller det största, står det inget så är det baspaketet. Jag tror även att baspaketet inte har diskanterna i A-stolpen, så redan där bör man enkelt kunna avgöra om man iaf har det lilla eller ej.
robb: Aaah då är jag med! Hoppas Bluepower får tummen ur o släppa den där nån jävla gång. Kommer ju hunnit byta bil innan dess känns det som.
fick plocka lös hela baklyktan för att kunna hitta vartfasen +styrningen till backljusen gick.. -.- störande och inte fan fanns den direkt på släpkontakten heller...!