Mitt syfte är att skapa en bil för gatan men som även kan körs på t.ex strippen. Detta är mitt första stora projekt å ja ser fram imot när de ä klart. Mitt mål är att va med i år på arvika flygfält å köra 201m drag. Detta är mitt... Visa mer
Har varit mycket tankar å funderingar nu å mycket jobb. Har gjort lite ändringar i dragningen av kabelmatta. Har även slipat å lackat vissa delar som ska sitta i motorutrymmet. Kommer att komma bilder på det. Kommer förhoppningsvis få tag i ett block om ja har tur nu under veckan. då kommer det att byggas som en galning framöver.
Har varit mycket tankar å funderingar nu å mycket jobb. Har gjort lite ändringar i dragningen av kabelmatta. Har även slipat å lackat vissa delar som ska sitta i motorutrymmet. Kommer att komma bilder på det. Kommer förhoppningsvis få tag i ett block om ja har tur nu under veckan. då kommer det att byggas som en galning framöver.
Inget blir som man tängt sig Nu får jag ändra planerna helt kommer bli ett tillfälligt motorpaket i år tyvärr. Pga olika anledningar. Men man ska nog kunna kräma runt 300HK i alla fall.