Jahaja vad händer här då?
Ingenting.
Bilen har börjat dricka sjukt mycket vatten ifrån okänt ställe, kan köra ca 3 mil sen är det bara att fylla på. Det börjar bli kallt och fuktigt ute så jag bestämde mig helt enkelt för att ställa av bilen i år för skatten kommer denna månaden så känns onödigt att skatta inför vintern.
Plånboken är för tillfället lite för tom för att kunna bygga/köpa ny saker till bilen och ljudet så det åker in i garaget.
Har dock fått lite nya idéer om vad jag ska göra med mitt ljud och bil i vinter:
A3an har en hel del fel som måste ordnas innan besiktningen och för att få ordning på allt så kommer det kosta en del så jag fick idén att byte bil helt istället.
Så det får förmodligen bli en A4a alternativt en A6a nu till vintern att bygga vidare i.
Med tanke på att A4 och A6 är större än min nuvarande bil så öppnar det en hel del möjligheter, tex som att bygga basvägg som var tanken redan från början i A3an men blev aldrig av på grund utav att det blev trångt med plasts och jobbigt att bygga.
Så just därför får det förmodligen bli en ny, större bil att åka runt i till nästa år.
Kommer ju såklart bli en hel del nya prylar inom ljudet också!
Kommer i alla fall vara duktigare på att uppdatera här när det väl drar igång än vad jag har varit under A3 bygget.
Så hoppas verkligen på att ni har kvar min lilla tråd i prenumerant listan för att sedan följa och ge tips och råd när det nya basvägg bygget börjar i ja vad det nu blir för bil....
Stay tuned!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)