Tack till alla som följt mig under året!Tog lite mer än 1 år att få bilen besiktigad å klar! så hädanefter kommer det komma upp bilder på smårenoveringar samt bilträffar å sånt :) fortsätter att lägga upp bilder här I projekt... Visa mer
Lite nya grejer införskaffades idag dubbla SU+insug samt extraktor gren rör så t nästa vecka ska dr beställas nya luftfilter till förgasarna samt slav/kopplings cylinder
Härligt att garage plats är fixad...blir ju lite lättare o grejja och speciellt om det ska svetsas. Gillar ändå den provisoriska utomhuslyften! Brist på ideer är det enda som stoppar oss... Blir naijs med dubbla och extraktor, kommer du att göra nått mer med motorn?
Nu e bilen hemma på gårn tur man har en tjej som e van vid att bli bogserad så nu ska de fixas lite me små fel till nya delarna kommer vilket blir t helgen hoppas ja
sådär ja! nu har man hämtat grejerna så ska ja ut å byta
måste verkligen tacka cvi för en otrolig snabb service! beställde sakerna i söndags kväll, de skickades igår och kommer idag! snabbaste ja varit med om
Int blivit nåt gjort idag då ja behöver få iordning på min kära saab ska försöka göra lite imorn å i helgen om int vädret förstör. Dock så satte ja dit nya slavcylindern igår så nu ska den bara få lite olja å luftas
blir som sagt int mycket gjort nu när ja fått jobb Men ska försöka beställa lite grejer från Motoroldies (skriv gärna vad ni har för erfarenheter av dom) nu framåt helgen så jag iaf kan få bilen rullandes för egen maskin har även fixat plåt så nu e de bara garage plats å svets kvar
Va å hämta delarna från motoroldies idag så blir å skruva i helgen dock ganska besviken på dom, fick grejerna nertryckta i en gammal skokartong men de ja tyckte va sämst va deras mötande via mail/telefon, dryga å allmänt otrevliga tråkigt för en butik med mycket delar å bra priser..