Jaha då var det dags för ett riktigt projekt som ej skall vara ett rullande projekt utan ett mer stillastående sådant. Då jag införskaffat mig en vw Caddy Mk1 -91:a som är i sletet skick så har jag mycket att göra. Bland att så... Visa mer
Så då har man börjat fixa för att lyfta ut motorn inom kort har också dragit ur hela kabel matta som går till motorn då den var skarvad miljarder gånger och jag vill dra det nytt och snyggt ska bara hitta en hel och fräsh kabelmatta. Har också tagit bort kylaren och kapat ut fronten då den var riktigt röten. Skall beställa ny front och bakskärmar snart. Här kommer lite bilder på de jag pillade med idag.
Gött då har man fått svetsat din nya fästen så skall bara borras hål så att man fått monterat på bakaxeln ska i och för sig pressa i bussningarna bak också innan det går men snart nere på alla fyra igen. Då blir det till att ta ur motorn till helgen förhoppningsvis, sen blir det tippgirlen och börja kapa ur rost och fylla igen
gött då ska jag dit och snacka med dem, kolla om jag får kapa ut lite dela. han kliade sig rätt gött i huvudet sist när jag var där och frågade om de inte var bättre jag tog hela bilen istället
Jaha då har man varit nere i garaget hela dagen Har fått borrat ut den sista bussningen bak och pressat i en av om bakre nya byssningarna. Har också fått borrat hål till fästet fram i bakvagen. Har också börjat svetsa på soffan som skall byggas. Blev inte många bilder idag men kommer flera imorgon.