tjena skulle idag blanda färg hemma åt en kompis 140, skulle bli polestar blå vi hade vit o mörkblå blev inte riktigt den färgen blev mer antikblå, han ville inte ha den färgen o ska nu köpa färdigblandad färg men jag såg direkt att den där färgen skulle sitta ruskigt bra på bubblan så kanske blir den men vill gärna höra era åsikter både posetiva o negativa
har fått lite gjort på bilen i helgen har spacklat o slipat mest biten bakom framskärmen blev jag färdig med spacklandet på idag så blåste på lite grund
provmonterade även mellanplåten
har gått o tänkt fasen att jag inte centrumvände framfälgarna oxå men jag provade en bakfälg igår var liiiiite bred så nu kan jag sluta tänka på det
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Lite blandad stil blir det ju. Men det är ju upp till byggaren, kommer att bli bra ändå. Tanklocket kommer inte synas så mycket när bilen är lackad. Så kör på din stil du.
Det är bättre att få ut bilen på vägen en att göra för mycket på en gång. Tanklocket kan du lägga igen senare om du skulle vilja.
Lite blandad stil blir det ju. Men det är ju upp till byggaren, kommer att bli bra ändå. Tanklocket kommer inte synas så mycket när bilen är lackad. Så kör på din stil du.
Det är bättre att få ut bilen på vägen en att göra för mycket på en gång. Tanklocket kan du lägga igen senare om du skulle vilja.
Med vänlig hälsning/
Jo det e sant allt du skriver O tanklocket är grundat med en annan grund därför det syns så väl nu
Tjena Jag fumderar på att köpa 4 st 16" plåtisar från bmw sen adapters sen centrumvända dem o sälja mina nuvarande fälgar Så frågan är vad tycker ni? Mina nuvarande fälgar är bara 14" vilket jag tycker är lite smått men har beslutsångest