V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Härligt, så mycket fuzz om något som är givet för alla.
Vad betyder "blask i given"?
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Hej trevligt bygge, har själv ett ffr 33 bygge med ls1. Såg att du hade problem med ramen liksom jag, första SFRO i söndags. Skulle gärna veta mer om detta.
Jag skulle föreslå att du gör din SFRO besiktning i Hishult. Jag hade inga problem där med min FFR33 ram förutom en liten förstärkning som han tyckte jag behövde göra. Börjar bli många FFR33 i Sverige, kul Lägg gärna upp en byggtråd så vi får se.
Senast redigerat av Racingse (20 maj 2015)
Det händer inte mycket i garaget jobbet tar all tid nu Var och besikta cobran Det kom en ny olje sticka från lokars Beställde en pedal till tig svetsen
vinter förvaring det fick plats Hittade snygga e märkta led lampor som var stilrena så dom införskfades Det blev ett mini batteri Så var alla bränsle rör o kopplingar o slang införskaffat nya el kabel höljen Nedre kylar rör tillverkad Övre kylslang Främre avgasrör om svetsat och en kat på svetsad
Tack Till våren blir det svårt det är mycket på jobbet än ser inte ut som det blir mindre så det blir inte så mycket i garaget som jag vill men jag vill kunna provköra utan kaross till våren Håller på att leta nya stolar sålde dom som var med och nya ställbar coilovers