Tjena, har gjort lite jämförelse här på nätet och utan att kolla för länge tycker jag detta paket verkar vettigt, det är från brl:
GAS Alpha 212 Baspaket med Hertz HCP4Min kompis har en
GAS SLIM 12SA som han köpte för 1000kr enligt honom. Den låter faktiskt riktigt bra, kanske inte så mycket umfff att glaset vibrerar men helt klart godkänt för 1000kr.
Helst skulle jag också vilja ha en aktiv subwoofer, men verkar inte finnas. Efterfrågan verkar inte så hög på lite större lådor.
Bara undrar vad ni här på garaget tycker...egentligen var detta något över min budget, men lyssnar mycket på musik och kan ju ändå sätta in det i nästa bil
Tänk på att jag aldrig gjort en installation utav en subwoofer så kan behövas hjälp...jag har självklart läst på så mycket jag kan. Det finns kablar redan "dragna"...ska dock dra om dem för eftersom dem mer eller mindre bara ligger genom bilen...förra ägare
Ska se till så att jag har en säkring också...såg inte om det var en där. Sen undrar jag också vad den där kabeln som säger till subwoofen att startar heter och hur jag ska dra den, antar att den ska in i slutsteget...
Tack i förväg!
EDIT: Måste ha större baslåda för att slå polaren
Äger en 945;a om det har någon betydelse? Det jag mest är orolig över är ifall jag behöver större batteri...