hade ett lekage på tanken men besiktnings gubben sa till mej att komma ner i gropen och titta sen pekade han och sa här läcker din tank... sen så sa han bensinen är ju dyr idag sen gick bilen egenom UA
Jag fick en 2:a på det för några veckor sen. Den läckte lite vid armaturen. Men du behöver nog inte oroa dig för att få körförbud om det inte e så att det sprutar soppa om den.
ok, det är min första besiktning med en bil så jag vet inte riktigt vad dom kollar å sånt.
Har kletat med kemisk metall redan där det är som värst. men tanken är "fuktig" runt hela skarven, därför är jag lite orolig och det stinker bensin runt hela bilen.
Märkte idag också att bilen drar oroligt mycket åt vänster när jag bromsar i lite högre farter, vad kan det bero på? Dom förra ägarna bytte ett bromsrör på den, och det var på höger sida, kan det vara att dom inte luftade?
EDIT* oj det sista ska inte vara i denna tråd ser jag, hoppas det går bra ändå
Ta en bit tallsåpa å "knåda" dit där de läcker å de slutar garanterat att läcka..!! Min yrkesskollärare rekommenderade det.. han hade lappat flera soppatankar på de sättet å dom höll därefter täta..
-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"
Ta en bit tallsåpa å "knåda" dit där de läcker å de slutar garanterat att läcka..!! Min yrkesskollärare rekommenderade det.. han hade lappat flera soppatankar på de sättet å dom höll därefter täta..
Vad är tallsåpa? kåda lr??
Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.