Growe skrev:
it_mutt skrev:
azalfredsson skrev:
Ja men det lät ju som något! Vet du vart den sitter? Eller möjligtvis vet någonstans där jag kan kolla upp de?
Hur går den när den "går som den ska"? Inte slö o hängig?
Att dumpen (som jag antar Growe syftar på) ger upp är väl iofs inte lika vanligt som N75:an ex.vis.
Personligen är jag tveksam till att det skulle vara den, men absolut, det skadar inte att ta en titt
det borde inte vara men det är jhu den och n75:an som går sönder HELA tiden ihop med spolar och stift..
men dom sistnämnada brukar den jhu gå dåligt som fan i övrigt framför allt vid laddtryck.
när idioter monterar öppna dumpventiler på volvosar stannar dom hela tiden vid gas avsläpp.
så gick min tanke ang avlastningsventilen.
på a6:orna vete tusan exakt var den sitter men den sitter där nere vid turbon drångt som aset om det är samma som passaten vilket det borde vara
Ah, ja det med volvo-biten hade jag inte en aning om faktiskt. Men som sagt, absolut värt att kolla.
På A4:an sitter den (ungefär, varierar väl något beroende på motormodell) (Uppifrån);
Underifrån;
och ser ju ut såhär ungefär(om nu TS inte skulle veta vad det ska letas efter);
Men, ja, trångt och jävligt är det.
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!