2483
Sök

vart kan man hitta detta spelet verkar skit grymmt

2 594 Inlägg
29 november 2006
Trådstartare
http://www.youtube.com/watch?v=cueXmJDb … mp;search=

har letat överallt men till vilken konsoll ps2?xbox? nån som spelat

34 Inlägg
29 november 2006
Kan det vara det här? Är till ps2 isåfall.....

http://www.guitarherogame.com/gh1/

Fulländad

143 Inlägg
29 november 2006
å här har du svenska butiker som säljer: http://se.pricerunner.com/games/playsta … 224/prices

137 Inlägg
29 november 2006
Yey, köp det där spelet! Det är så jävla kul, du kommer inte ångra det. Men han på videon var jävligt grym, att spela så är skitsvårt. smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
29 november 2006
vilket grymt spel! verkar skitskoj big_smile

man lever bara en gång så lev väl!

kontorsråtta
231 Inlägg
29 november 2006
jag spelade det tills fingarna blödde! grymt kul spel! smile

2 594 Inlägg
29 november 2006
Trådstartare
tack för länkarna ska beställa det nu värkar skit skojj

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
29 november 2006
Ja köpt de Ghost_boy....de är sååå grymt kul! Spelade hos en kompis....vi spelade i minst 3 timmar..välrd varenda öre big_smile

Allt för den där jävla hatten!

9 108 Inlägg
29 november 2006
Faan vad grymt! Hade varit en klockren julklapp till lillsyrran som börjat spela i band big_smile Tyvärr var det ju lite dyrt.. Så det får nog bli att köpa till mig själv istället haha wink

Köttare
203 Inlägg
29 november 2006
ska komma till xbox 360, om det inte redan släppts!!! ska beställa :-)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
29 november 2006
Tankade ner det åt en polare, trodde det funkade med en vanlig gitarr men ICKE! Man måste använda den fula plastgitarren med 5 knappar eller vad det nu är. sad

Sleeper
3 084 Inlägg
29 november 2006
va funkar de inte med en vanlig gitarr!??!?! fan jag som köpt en elgura bara för det spelet ='(

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

3 113 Inlägg
29 november 2006
ser ju hur roligt som helst ju yikes tongue

Semper Fi

39 Inlägg
29 november 2006
fan va grymt ja kommer lätt att beställa! + jag såg att de fans en tvåa också hehehe de blir att beställa hem så kommer festerna att bli klockrena hehehe

Sponsorer för bilbyggare är som doping för idrottare, vissa måste ha de för att vinna =)

9 108 Inlägg
2 december 2006
Peter_J_H skrev:
Verkar ju riktigt kul det där spelet! En annan sak som jag varmt kan rekommendera är dansmatta! Det är faktiskt riktigt kul om man vågar testa det!

Sedan kan det ju alltid hjälpa en att bli kung på dansgolvet! smile

hehe håller helt med... Köpte två mattor till småsyrrorna för några år sedan och tränade lite innan hemma, var fan nära på att behålla dom själv big_smile Till saken hör att jag fortfarande spöar syrrorna på det haha big_smile Perfect hela låtarna igenom på enklaste nivån är ju inga problem iaf smile

Köpte Eyetoy med Play2 till minsta syrran förra året också och testade innan med polarna, SUCCÉ big_smile Jävligt kul var det att stå fyra pers framför tvn och springa häckhoppning och kasta slägga big_smile

Ska fan beställa Guitar Hero 2 till mellansyrran som spelar i band nu också, testar hemma först och är det föör jävla kul behåller jag det själv ;D Får hon något så dyrt måste jag ju matcha det med dom andra två syrrorna och det blir dyrt hehe.

Sök