står ju t.o.m i annonsen att han funderar på att bygga nytt Antar att han gjort allt som går o göra med bilen i princip, han har väl myror i brallorna och måste pilla med nått hela tiden
Hahah! Lugn gossar sickan har en plan har lagt vantarna på en 681a ála blower på 2000 hästar. Ska finna rätt projekt bil bara men har lite idéer och planer va så säkra!
står ju t.o.m i annonsen att han funderar på att bygga nytt Antar att han gjort allt som går o göra med bilen i princip, han har väl myror i brallorna och måste pilla med nått hela tiden
Tack för visat intresse i tråden hörni! Dock måste allt roligt en dag ta slut(......) men de kommer fler tåg! Har lite planer som kommer att ske men när dessa skrider i verket är ännu oklart kommer i vilket fall som helst starta en ny tråd när det sker men även posta ut det i denna så ni som vill får hänga med på rond 3 som absolut ska överträffa denna!
När kommer en projekt tråd på denna då ? Lägg gärna upp en länk här då också så kan man in och klicka på att man ska följa direkt
/Jesper
Kommer hända en del grejer i vinter självfallet får de som vill följa med även där! Det roliga i denna historien för att göra den kort är den att jag köpte denna bil 2009, sedan köpte min far in sig för att vi skulle ha ett projekt att syssla med tillsammans. Sen börja vulkan jäveln på island spotta ur sig en jäkla massa aska så våra delar från usa blev ståendes och jag tröttna.. Så han köpte ur mig och fortsatte bygga och förädla henne medans jag gick igenom typ 20 bilar under tiden
Sen under tiden så blev han Pontiac frälst och har idag en 67ans GTO, en 72ans T-37a samt en 66ans(??) tempest custom herrgårdsvagn (fruuuuuuuktansvärt cool ) och för ett par dagar sedan firebirden. Men i förrgår så berättade han att jag får firebirden av honom med den enkla anledningen till att han inte har tid att köra alla bilarna ( ) samt hållhaken att jag inte får sälja henne inom 5 år, däremot får jag ändra henne bäst jag vill sålänge jag inte stoppar på nån jävla vinge som Klintan sa i filmen Torino haha! är nog lite lätt chockad ännu tror jag...