Mitt syfte med denna renoveringen är att få ihop en fin första bil. och för att förra ägaren ville skrota den men jag tog hand om den istället. så nu ska den piffas till och bli riktigt fin så den kommer ut på vägen igen :)
Oj! 11:a 2:or...det var mycket men du är ju på väg att fixa bort dom läste jag.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ja jag fick en del 2:or . Kan vara för att den blev besiktigad i malmö, av 4 personer och tog ca 3h för att besiktiga den. Och 2:orna är inga stora 2:or men ändån dom är på g bort
Vettemannen skrev:
Ja jag fick en del 2:or . Kan vara för att den blev besiktigad i malmö, av 4 personer och tog ca 3h för att besiktiga den. Och 2:orna är inga stora 2:or men ändån dom är på g bort
Vettemannen skrev:
/Benny
Det är bara att hoppas att du får fara ut och köra snart då!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Vettemannen skrev:
/Benny
Det är bara att hoppas att du får fara ut och köra snart då!
/Benny
Ja jo men blir inte myed körande för min del änsålänge då jag ej har körkort än 🙂. Men min sambo lär köra runt me han i sommar