2767
Sök

uppkörning i Gislaved?

Kinna
146 Inlägg
31 december 2006
Trådstartare
tjena igen:P fortsätter lite här igen. Jag har en liten fråga bara..

* Om ja ska göra "back-runt-hörn" när ja stannat och ska börja backa, ska jag ha tex. höger blinkers på (om ja svänger på högersida)???

* Döda-vinkeln, gäller den ALLTID när man ska svänga till vänster eller göra ett körfältsbyte? vad jag hört så e de att om ja svänger vänster, måste ja alltid kolla döda vinkeln, men svänger ja höger räcker det med så klart, först mitt back spegel o sen höger backspegel? e de sant??

Tackar för svar o mera tips, har uppkörningen på tisdag:D

498 Inlägg
31 december 2006
tizon skrev:
tjena igen:P fortsätter lite här igen. Jag har en liten fråga bara..

* Om ja ska göra "back-runt-hörn" när ja stannat och ska börja backa, ska jag ha tex. höger blinkers på (om ja svänger på högersida)???

* Döda-vinkeln, gäller den ALLTID när man ska svänga till vänster eller göra ett körfältsbyte? vad jag hört så e de att om ja svänger vänster, måste ja alltid kolla döda vinkeln, men svänger ja höger räcker det med så klart, först mitt back spegel o sen höger backspegel? e de sant??

Tackar för svar o mera tips, har uppkörningen på tisdag:D

Nej du behöver inte ha blinkers på, då tror ju folk du ska stanna eller svänga.

Vrid på huvudet vare sig du ska svänga höger eller vänster, du kan missa en cyklist.

Kinna
146 Inlägg
31 december 2006
Trådstartare
okej, tack för hjälpen:DD: tackar inte nej till fler tips:P !!

Kinna
146 Inlägg
1 januari 2007
Trådstartare
Någon som vill komma med lite fler tips? har uppkörningen imorrn !smile

Kinna
146 Inlägg
2 januari 2007
Trådstartare
fyfan de känns pirrit nu, har uppkörningen kl 13:00,  så ja ska iväg snart, 1 timmes resa dit smile wish me luck! big_smile hoppas ja sitter med lappen jämte mej nästa gång ja skriver smile

Kinna
146 Inlägg
2 januari 2007
Trådstartare
ååå o nu e ja tebax:Dbig_smile: glad som faen:P de gick galant, de va lite nervöst i början men de gick fint:p jag fick köra upp för hon ann klasson, hon va ju skitsnäll:D big_smile så nu e de ut o åka lite igen:P

509 Inlägg
2 januari 2007
Grattis! Köra lugnt nu i två år då! tongue Aj aj aj!

Kinna
146 Inlägg
3 januari 2007
Trådstartare
tack tack:P aa får la försöka iaf tongue

Mazda Über Alles
121 Inlägg
2 april 2007
har uppkörning i morrn i gislaved med körskolans golf diesel man får väl hoppas att det går bra och nu kör man ju med en bil som man är lite van vid.
annars några tips

snart på en väg nära dig

4 Inlägg
19 oktober 2009
Hej, ursäkta att jag återupplivar en gammal tråd.
Ska köra upp i Gislaved imorgon och har ingen aning vart jag ska vänta någonstans, har inte fått hem några papper.
Läste nånstans (kommer inte ihåg vart), typ vid "parkeringen ingen bakom x fiket". Någon som vet? smile
Senast redigerat av Onah (19 oktober 2009)

1 926 Inlägg
19 oktober 2009
Onah skrev:
Hej, ursäkta att jag återupplivar en gammal tråd.
Ska köra upp i Gislaved imorgon och har ingen aning vart jag ska vänta någonstans, har inte fått hem några papper.
Läste nånstans (kommer inte ihåg vart), typ vid "parkeringen ingen bakom x fiket". Någon som vet? smile

Aj aj surt att det inte står vilken adress det är. Säker på att du inte bara har missat det?
Lycka till imorgon!

4 Inlägg
20 oktober 2009
Spelis skrev:
Aj aj surt att det inte står vilken adress det är. Säker på att du inte bara har missat det?
Lycka till imorgon!

Jag minns att jag läste det någonstans men kommer inte ihåg vart hmm
Får kanske ringa vägverket och fråga
Tack smile

EDIT: Fixat! smile
Senast redigerat av Onah (20 oktober 2009)

Reservdansk
6 271 Inlägg
20 oktober 2009
Själv körde jag upp i Värnamo, inga rödljus någonstans i den stan! Bara rondeller.
Men lycka till!

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Jävel
2 018 Inlägg
20 oktober 2009
Bakom något glass-fik eller va de va. Körde upp där i somras. Lycka till:)

You got to risk it, to get the biscuit :)

Sök