jo alltså jag ska svetsa själva "husen" i bilen men när jag ska montera själva huvudbågen fundera jag om jag ska bulta den eller svetsa fast den stum? kan ju va skönt å ha den uttagbar
joo jag måste hinna få en del saker klara innan 5maj ;d
va händer 5e maj?
Första träffen man ska åka på och nöta lite gummi ! dock har vi ju så jävla mycket snö här uppe i norrbotten luleå så får väl se om de äns är borta då.
joo jag måste hinna få en del saker klara innan 5maj ;d
va händer 5e maj?
Första träffen man ska åka på och nöta lite gummi ! dock har vi ju så jävla mycket snö här uppe i norrbotten luleå så får väl se om de äns är borta då.
jaja, ja de ä mycke snö här nere i värmland också men säkert mycke mer hos dig
Tjena igen. de blir svart buren får bli ska försöka hinna lacka i morgon fick hem ett nytt luftfilter ! BMC får hoppas de funkar bra. de jag har som mål nu innan sommarn för denna vinter är lacka buren, installera handbromsen och ventilen. tvätta upp i motorrummet. montera in buren och sätta tillbaka all inredning:)
hur går det med x-kärlet å turbon, ingen risk att de börjar smälta? blir nog bra med svart bur.
är bara ett nytt org. har haft sådär i 3 år och inte ett märke på de gamla på bilden ligger de bara där har inte satt fast de så de drar sig lite mer in mot skärmen