Tjena nya bussningar är på plats på krängaren och bärarmarna. Har även filmat och gjort för att visa hur man lättast sätter i nya bussningar. Så nu är allt nytt i framvagn allt ska bara ihop men dock har jag ej råd köpa coils nu tyvärr så den åker ihop med gamla dämpare och fjädrar tyvärr.
Ber om ursäkt att de inte blir nå uppdateringar längre. glömmer bort detta hela tiden fast de händer grejer med bilen.. har en ny handbroms nu som är längre. och nu är de dags för besikning för bilen. körde även burnout tävling i helgen med den
Vinter är igång och skruvning är påbörjad! kommer göra serie på youtube när jag skruvar. kommer även lägga upp lite smått här! följ mig på youtube också för att inte missa ! https://www.youtube.com/user/Jockewiie
En liten uppdatering då. bilen håller på slipas ner för lack. kommer snart upp en video på nerslipningen sen kommer jag även filma när jag lackar om den! följ youtube för å se mer !
Ursäkta dålig uppdatering både här och på youtube! håller på redigera en film för youtube. de som händer just nu är att jag har slipat ner hela bilen inför lack och håller på plocka isär den. har även börjat dra kablar innanför skärmar också för ett cleanare motorutrymme!