Volvo S40 R - Clean styling, R-design/kolfiber och uppgradering av chassi/drivlina/motor
Volvo S40 R - Exteriör: Bodykit och kolfiber detaljer. Interiör: Läder och kolfiber. Varför ha en bil som bara ser ut som om den gör 400 km/h? motor/drivlina och chassi ska det skruvas på vill jag lova!
Jag ska åka upp igen, Micke på ATM skulle återkomma under dagen så får se när jag åker upp igen. Men jag kan ju säga fan va skön diffen och bussningarna är!
Kul att någon mer lägger upp en project tråd för s40n Ska man följa!
Ett tips på dippa hela bilen är att du hör av dig till mattsvart.se Jag kollade med dom för ett tag sen och dom verka sugna på att sponsra men du har en självkostnad på ca 1500kr. Inte så värst dyrt för att få en helt ny färg på bilen väl ?
Jag jag tog aldrig steget och blev sponsrad men du kanske gör det?! Ett tips iaf!
Tackar, kul att höra Ja det verkar som om det va ett tag sen nån starta ett projekt om s40n här på gararget.
tackar för tipset, men det är faktiskt Mattsvart.se jag har sökt spons hos. Skickade mail med bild och ide för mitt projekt, men har än så länge inte fått svar, det är kanske bättre att ringa till de? Tänkte jag ska göra det på måndag så får vi se om de är intresserade av mitt projekt eller inte
Okej. Jag mejlade dom och dom svarade. Men dom va lite sega. Då typ I början av sommaren så hade dom rätt mycket att göra så dom va som sagt sega på att svara Men vänta till onsdag. Det hade jag gjort tror jag
Ja det är ju ingen brådska så sätt, bodykit samt reparera ett par lackskador ska ju göras först Jag hade tänkt mig polestar blått med kolfiber detaljer eller mattsvart med kolfiber detaljer, har inte riktigt bestämt mig
Det händer inte så mkt just nu, ska prata med ATM idag eller på måndag. Sen ska jag ringa Mattsvart och höra om de vill sponsra, så får vi se hur det blir Mer info kommer så småningom!