Hej :) Jag har nu köpt mitt första bil projekt som blev en 945 gl från -94. Målet med detta projekt är att frächa upp fronten på den och lite annat. Det ska även i en lite piggare motor, men jag har inte riktigt bestämt vad det... Visa mer
Har du satt svänghjulet rätt ? Eller fick du igång den?
Ja svänghjulet sitter rätt. Nej jag fick aldrig igång den när den satt i och nu har jag rivit ut all el och hämtat ett nytt elsystem från en 745 16v glt så får se om den starta sen annars vet jag inte hur jag ska göra riktigt
Senast redigerat av Lilja_volvo (13 november 2014)
Var också och hämtade en ny lukta för ett tag sedan för det satt ingen på enna sidan när jag köpte den. Så jag ska nån dag åka och köpa ett nytt glas till andra sidan så det inte ser så dumt ut med en helt ny och en "sunkig"
Senast redigerat av Lilja_volvo (13 november 2014)
Då jag tycker det är väldigt roligt med billjud så har jag nu börjat att göra om mina dörrsidor fram Tanken är att det ska bli 2st 6,5or i varje dörr och sedan ett slusteg att driva det med. Det mesta ljudet komer nog bestå av SPL Dynamics
Började idag med att såga ut bafflar till högtalarna, inte dom finaste men det kommer ändå inte synas sen
Senast redigerat av Lilja_volvo (24 november 2014)
Brukar ha lite mer vinkel utåt men de som åker bruka gnälla på att dom slår i fötterna i högtalarna när dom hoppar in.... så det får bli lite mindre denna gången