Då sitter framvagnen där den ska, ska försöka göra klart resten i morgon Fredag och då blir det hjullager, skivor och bromsar mm. Fick ett litet paket från CVI Automotive med lite broms delar back som jag saknade, så nu kan jag göra klart bakvagnen med
Då har jag monterat nya hjullager fram, bromsskivorna fram o bak och bromsoken. handbromsen är monterad med, det är bromsrören kvar, de kommer nog på platts i morgon.
De här bromsrören tog längre tid än vad jag trodde, så det blev inte klart, får fortsätta imorgon. Men det värsta tror jag är gjort, bromsrören under bilen, på bakaxeln och bensinröret är klart. Är inte så mycket att visa kanske, men jag slänger upp ett par bilder
Det tog lite tid, men nu är bromsrören klara även i fram, så nu är det färdigt Satte på hjulen och trog åt bararmarna, så nu är det i stort sett klart under. Tror att det är dax att hiva i motorn nu.
I dag blev det sprutat med rostskyddsmedel i alla balkar,dörrar och tröskellådor, har lite kvar då rostskyddsmedlet inte räckte, får göra klar det i morgon.
Det tog lite tid, men nu är bromsrören klara även i fram, så nu är det färdigt Satte på hjulen och trog åt bararmarna, så nu är det i stort sett klart under. Tror att det är dax att hiva i motorn nu.