Dupond skrev:
Jävlar va grymt go den är !!
Tycker fälgarna passar bra
jasså? Tackar det var kul att höra. Ja fälgarna har legat hemma på mor och far gård i ett antal år. Kommer från någon av deras gamla bilar.
men dom passade ju så bättre än plåtningar iaf.
Nu är den bes. Oxå fick beröm över hur fin den var under av bes.
synd bara att vänster handbroms inte tog. Och det är den jäveln jag krabba mest med. Nya backar och allt. Tankade e85 så co2 gick oxå igenom. Det trodde inte den enda bes. Gubben han skrattade och sa det här ska bli kul att se med gamla slitna su. Så där fick han för det.
så en 2 på vänster handbroms. =/ annars var den klockren sa dom.
Sen tyckte dom det var lite kul att den lät lite av en rally bil med. Fick väl en av dom till att erkänna att det är ju så dom ska låta sen skrattade han.
Så nu får vi se vad som händer med bilen. Ska skruva ner huvudmunstycket på suna då motor spottar eller liknande vid 5000.
ett varav ner. Sen varvar den till den inte orkar mer. Finns viss turbo effekt vid 3000 varav och sen fullt gaspådrag på det ryter den och drar som fan. Dånar rätt bra med. Verkade inte Heller som om b20n gillade e85 Heller.
Får tanka i 98 igen och skruva ner munstycken med sen så.
sen måste jag fixa Motocykeln för bes. Med. Flytta ref. Plåten jag tycker den sitter så bra där sitter men den åker ju tillbaka direkt efter bes. Ändå