Tjena! Bilen är en volvo 242 1976 som det sattes ner en Om603 och blev registreringbesiktad med eftermonterad turbo! Dieselmeken pump och storturbo Is the shiit! Många nya planer är planerad som ska vara klart till sommaren så... Visa mer
är grenröret coatat innan bandaget eller ser jag i syne? står själv och behöver coata ett grenrör och ett avgashus, men det är svårt att hitta något vettigt om det så skulle gärna vilja veta hur du gick till väga om du har gjort det. och resten ser bra ut som alltid
är grenröret coatat innan bandaget eller ser jag i syne? står själv och behöver coata ett grenrör och ett avgashus, men det är svårt att hitta något vettigt om det så skulle gärna vilja veta hur du gick till väga om du har gjort det. och resten ser bra ut som alltid
Tyvärr är det inte coatat vill göra det men tycker det är för dyrt.. jag målade bara med mackens värmetåliga färg 3lager så blev det ganska fint tack så mycket!
Tja. Målat lite grejjer, rengjort kablar och relän, höljena blev mycket svartare än förut. justerat framvagnen även provat fälgarna, tro de blir rätt fett
TOPPSKICK! Du får ta å lägga på lite svart fin massa i hjulhus och underrede sen också när allt annat nu blir 100% så blir de hur bra som helst ! Ska bli så sjukt kul å se och höra ljudet från detta monster sen
TOPPSKICK! Du får ta å lägga på lite svart fin massa i hjulhus och underrede sen också när allt annat nu blir 100% så blir de hur bra som helst ! Ska bli så sjukt kul å se och höra ljudet från detta monster sen
Alltså det är så jävla porrigt att man blir tårögd!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"