Tjo vet int riktigt hur jag ska göra. Lämnade in bilen i måndags och skulle hämta den idag. Hade blivit lovad ett pris på 435 euro (bor på åland). Men när jag skulle hämta den idag hade de slitit sönder klippsen till listen. Han frågade om han skulle beställa nya då han inte hade hemma men att det var ganska dyrt. Han tänker själv inte stå för det han gjort sönder å skyller på att den var lös från början (hur fan har den hållits på under tiden jag haft den) desutom var det massa hack o märken som inte varit där från början... vem ska stå för skadan?
Han ska stå för det har företaget som ska byta ruta klantat sig är det deras sak att laga det. Dock om den var trasig från början är en annan sak (som jag ej kan uttala mig om )
Som när jag fick rutan bytt på 240in och dom missat en del av listen och vatten läkte in det fick dom åtgärda på sin egen bekostnad.
Listen har alltid suttit bra där när jag haft bilen. Och nu så hålls den inte alls så nått har ju gått slut iaf. Men ska in och snacka med dom på torsdag fullt upp imorgon.