2511
Sök

Velar ang Volvoköp

Forummoderator
18 008 Inlägg
12 november 2014
Evildan skrev:
Hybridsmurfen skrev:
Evildan skrev:
Har kört V70 D5 -08 360000km som Taxi i 3år, många irriterande småfel, elfel såsom krånglande dörrlås, knirrande inredning, mittkonsollen/växelspakskonsollen känns som dom vore tillverkade av återvunnen plast från en -80 tals Corolla, trots att jag gillar Toyota utrycker jag mig så.
Några hjullager fram i tidigt skede fick bytas tillika styrväxeln som började läcka i en tätning efter cirka ett år eller 120000km.
Värmepaketets element började läcka i systerbilen efter 2år.

Att de flesta har stora stereon beror säkerligen på att den ingick i något paket som handlarna prånglade ut.

Min herre kan inte köra bil. Ingen nyhet.

Nej, det är inte en nyhet, inga taxiförare kan köra bil, det är allmänt vedertaget. cool
1200000km i tjänsten utan en olycka där jag varit vållande då jag blivit påkörd bakifrån vid tillfälle samt fått in en bil i sidan i en trafikstockning förutom en påkörd hare en mörk vinternatt.
Fast detta har egentligen ingenting att göra med att jag körde sönder bilen och förorsakade diverse elfel med felaktigt handhavande. wink

Hehe...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

188 Inlägg
1 december 2014
Trådstartare
Nu har jag köpt bil. Det blev en mkt snygg Volvo S80 07a momentum 11.800 mil automat. Jäääklar vilken sjukt bekväm bil. Sätena och (avsaknaden) av ljud i kupén är jag mest imponerad över. Har bara kört hem den från handlaren 20 mil hittills. Jag längtar till varje morgon jag ska till jobbet nu :-)

Evildan
1 december 2014
Mattia-SS skrev:
Nu har jag köpt bil. Det blev en mkt snygg Volvo S80 07a momentum 11.800 mil automat. Jäääklar vilken sjukt bekväm bil. Sätena och (avsaknaden) av ljud i kupén är jag mest imponerad över. Har bara kört hem den från handlaren 20 mil hittills. Jag längtar till varje morgon jag ska till jobbet nu :-)

Roligt, grattis.
Hoppas du kommer förbli nöjd med den.
Sköna att åka i.

4 467 Inlägg
1 december 2014
"Jag längtar till varje morgon jag ska till jobbet nu :-)"   hehe, jag har köpt en S80-09 2,5 FT AUT. för typ sex månader sedan, kan bara håla med dig.....men lite smolk i bägarn nu,airbag lampan lyser....

Sök