Köp en ny packningssats till pumpen så finns den där, när jag bytte den packningen fanns den med i Kompletteringssatsen men den kostar ju ganska mycket. Men du kan även springa in hos Volvo och köpa enbart den packningen
Köp en ny packningssats till pumpen så finns den där, när jag bytte den packningen fanns den med i Kompletteringssatsen men den kostar ju ganska mycket. Men du kan även springa in hos Volvo och köpa enbart den packningen
ja jag vet inte om den är med i sotningsattsen från biltema? isåfall ska jag ha den annars får jag ta den på volvo i morgon. ven har den något namn eller är det bara att förklara vart den sitter?
ja den ingår i biltemas sats. men är det bara den du ska ha så gå till volvo o köp en. skulle tro den kostar max 30kr. smörj in den med fett eller liknande vid montering då den är lite knepig att få på.
mvh
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Mobilen är typ pajj så kunde inte fota Motorvärmaren men den sitter in i blocket som alla andra tror jag?
Sen är den klippt ca 1 cm bakom kontakten ut på kabeln som i vanliga fann är lindad med strålskydd.
Är 3 kablar i den så vet inte om det bara är att skarva ihop eller om det blir för varmt där? Måste ju annars gå att ta min gamla värmare från blocket och montera den på det nya blocket?
Köpte en sats med lite olika packningar till pumpen. Men det finns 2st som skulle kunna passa i hålet där röret ska på en är lite tunnare och typ 4 kantigt rund och den andra är lite tjockare och rundade kanter :p
update. motorvärmare från min gamla motor demonterades på 30 sek ca. den i nya motorn var ju samma princip mend en var helt fast i blocket. gick inte ens att bryta ur den från blocket med ett brytjärn.
Men men motorn fungerar, ben besiktades ua och ska nu säljas