Update:D
Drygt här ? Svar : JA.
Måste skaffa en dator haha
Aja fått gjort massa shit
27bilder är inte o leka med o kunde tagit många mer men bättre än innan right så var glada haha;)
Först en extemt dålig bild på min farfars projekt som man kommer hjälpa te o putsa på
aja bilen var skyskrape hög fram... maybe pja ljud ano... Här är en förebild hahhaha.....
Varför plocka jag av hjulet tro ? COILS (Va smått taggad så försöker förmedla känslan i projektet haha)
Börja med o titta på fästena för bromsslang osv då jag inte trodde dom skulle matcha med mina opel vectra c coils men det var exakt samma fästen
Det gick snabbt o flytta över grunkerna tror ni? Ni behöver ju bara scrolla så är det klart... men det var ett helvete... o hade inte gått utan min farfar.... Jävlar va vi tog i. Här har ni en bild ifrån försök 5typ... blev lite mö kraft haha...
Men vi hitta en till och tillslut lossna skiten o man fick flyttat över sakerna
Härligt när man har allt liggandes på hyllan ... tex fjäderspännare eller vad man kallart haha
Vänta ni det fattas något va ?
Här vart det ytrost så man gjorde det fint för nästa ägare då jag slipa ner det och måla det ... fick ingen bild på det dock ;/
Oken ser helvete ut o ska förfinas när nya fälgarna åker på ! men måla lite på skivorna
Såja
Va ett helvete att få av krängningshämmarstaget på ena sidan då det på andra sidan hade varit bytt men det gick som ni ser tillslut o få på det
Tredje problemet var att dom inte gick på riktigt här så vi fick slipa ner som någon millimeter som ni ser så dom inte tar i godset
Ingen rost på skruvarna utan kopparspary
Gud vad härligt allt var klart o man skulle slippa mer problem
Men lyckan vara inte länge.
Sista bulthjävlen gick åt helvete... (Är man stark så ä man ;* )
Va gött arg här... men farfar min löste det ..... han är gött grym... måste snatta hans knep så han löser allt..
Steg 1 :Han slog med en tapp tror jag det heter för att ett borret ska borra rätt!
Steg 2 : Han började borra sakta
Steg 3: Han tog en gängtapp och vips så vred han ur skruvjävlen. Tackar gudarna.
Inte dålig precision har han heller. Snakka om att gå perfekt o skruven. Så vi satte dit en temporär skruv
Och ja nu var problemen över för denna gång
Ett medfött problem med coils ä ju dock detta...
Så bara o köra upp den på lite brädor
Detta var efter första försöket ! Sänkte 2cm till efter detta
Blev lite camber hahahahha vadå ojämnt däckslitage ?
Börjar bli bra detta :DDD Vill fått fixat mina rims nu
Denna update får duga så följ nu för### va fan jobbigt o göra denna update hahaha XD
Hare helt ##### underbart /Klaysson