Saab 9-3 Aero - Klaysson - Få bilen perfekt - Inget åt slumpen
Göra något utöver det vanliga och sticka ut med min Saab. Blir att riva ner bilen i vinter 2014/2015. Allt ska bli perfekt. Lämnar inget som jag inte är nöjd med bakom mig.
Tjenare fick köpt lite mer saker te bilen ! Dock vet jag ej om jag ska ha kvar baslådan och basarna då jag måste bygga om porten så den går igenom skidluckan utan att läcka ut i själva bagaget ... Så vet ej 100...Kommentera gärna o ge förslag på hur jag ska göra
Börjar bli ett ganska rejält system iaf Ideen var ju inte o tävla utan bara o ha musik o lyssna på men det spåra som det alltid gör när det gäller mig och högtalare....
Haha såg bilden på boxen med polermedel och la en prem direkt! kul med folk som gillar o putsa
Såg att du hade tvättat skinnet, om jag är ute o cyklar får någon mer kunnig rätta mig men mig veterligen så blir skinn glansigt med åldern pga smuts, fett o allt annat skit och personligen vill jag att mina säten ska va matta och inte glansiga. Dels för att jag tycker det är snyggare och det sliter inte lika mycket på stolarna, när dom är glansiga och hala så ligger den skit som hamnar i stolen och gnids in i skinnet när du "kanar runt" och därav slits det mer.
Jag kör bara med Interior Clean från Pingens, den är helt sjuk på göra rent! Dödar även bakterier, har kört den i hela bilen och det blir som nytt, min bmw som va 13 år gammal såg knappt sliten ut när jag va klar så skulle rekommendera att testa den, du lär inte bli missnöjd.
Vill du lägga tiden så bygg en ny baslåda Är ju alltid lite bökigt i sedan bilar men vill man ha rejäl bas i dom så kräver det en del arbete och testande ^^ Finns lite såna projekt här på forumet om du vill se hur andra har gjort, dom jag känner till är dock i volvo s40, s60 och s80 men blir ju ingen stor skillnad.
Haha såg bilden på boxen med polermedel och la en prem direkt! kul med folk som gillar o putsa
Såg att du hade tvättat skinnet, om jag är ute o cyklar får någon mer kunnig rätta mig men mig veterligen så blir skinn glansigt med åldern pga smuts, fett o allt annat skit och personligen vill jag att mina säten ska va matta och inte glansiga. Dels för att jag tycker det är snyggare och det sliter inte lika mycket på stolarna, när dom är glansiga och hala så ligger den skit som hamnar i stolen och gnids in i skinnet när du "kanar runt" och därav slits det mer.
Jag kör bara med Interior Clean från Pingens, den är helt sjuk på göra rent! Dödar även bakterier, har kört den i hela bilen och det blir som nytt, min bmw som va 13 år gammal såg knappt sliten ut när jag va klar så skulle rekommendera att testa den, du lär inte bli missnöjd.
Önskar att man hade lika bra plats som dig så jag hade kunnat göra samma sak o verkligen få rent i motorrum och insidan *avis*
Hur gör du med högtalarna o baslådan? river du allt o drar nya kablar? tänkte på eftersom att det är fiberkabel dragna original i 03-05:orna
Tackar tackar ! Jo jag älskar o putsa osv haha alla smådetaljer e min sak Jo det är rätt o medlet jag använde funka skitbra med , jag fick bort det glansiga o det blev matt o snyggt Tack ändå ^^
Haha jo jag e lite bortskämd när det gäller det... men man ska inte klaga
Drar ett parallellt system med orginal bara då jag inte vill gå in i det systemet... Så kan jag återställa det lätt med också Men ja drar om allt ... blir intressant men hur svårt kan det va
Vill du lägga tiden så bygg en ny baslåda Är ju alltid lite bökigt i sedan bilar men vill man ha rejäl bas i dom så kräver det en del arbete och testande ^^ Finns lite såna projekt här på forumet om du vill se hur andra har gjort, dom jag känner till är dock i volvo s40, s60 och s80 men blir ju ingen stor skillnad.
Jo jag får nog titta runt ! Finns ju alltid något ^^
Tja! Internet har legat nere / varit extremt ##### segt så har inte kunnat ladda upp några bilder... Vart grymt arg igår när jag skulle uppdatera.. Men aja nu gick det iaf
Fått lite småsaker Kommer upp vad jag använder mig för polera imorgon!
Här är min misshandlade huvudenhet som jag hade i moppen.. va svårt i få in den i en crossmoppe hahaha...
Lite bilder på kablar osv som ska dras i bilen... Liten säkringshållare hahaha... Inga skit kablar iaf
Sexigt Block eller vad man kallart ^^
Bassremote te slutsteget
Ännu mer goa sladdar Hollywood :DDD
Orginal reg belysning jämnfört med nya. 36mm om någon vill veta
Ännu mer härliga bilder på lacken! Den djupaste redan på hela bilen ;/
Lite sneekpeek bilder på vad som kommer upp Inte lite arbete nerlagt.... Kan säga att det tog tid haha..
satans bra puts på motorkåpan, svart eller högglans haha? svårt o se skillnad
Haha tack Tillägger att oket inte är klart på långa vägar på bilden.... om du inte fatta det haha ;P
haha när jag lackade oken på bmwn så va dom sämre förarbetade än sådär och vart ändå helt ok trots biltema färg, men saaben får smaka foliatec vad ska du köra med för färg?
satans bra puts på motorkåpan, svart eller högglans haha? svårt o se skillnad
Haha tack Tillägger att oket inte är klart på långa vägar på bilden.... om du inte fatta det haha ;P
haha när jag lackade oken på bmwn så va dom sämre förarbetade än sådär och vart ändå helt ok trots biltema färg, men saaben får smaka foliatec vad ska du köra med för färg?
Hahahah ! Vem sa färg Dom ser kromade ut nu! Ser grymma ut dock ska den uppdateringen upp om 4 dagar... har en jävla massa uppdateringar o göra Sen på med värmetålig klarlack så blire najz
Hahahah ! Vem sa färg Dom ser kromade ut nu! Ser grymma ut dock ska den uppdateringen upp om 4 dagar... har en jävla massa uppdateringar o göra Sen på med värmetålig klarlack så blire najz
Haha mitt hat för audi och krom är ganska svårt att beskriva med ord men allt som har med puts att göra är väl okej (y) coolt med lite annorlunda look också och inte bara gula och röda som varenda en har!