Fasen vad trevligt, ser ut som det mesta i plåtjobben är klara? Kan tipsa dig pm Tjb pulverlackering i Umeå som lackar ex. fångare så att de nästintill ser ut som riktigt crome. https://www.facebook.com/Tjbpulverlack?fref=ts
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Fasen vad trevligt, ser ut som det mesta i plåtjobben är klara? Kan tipsa dig pm Tjb pulverlackering i Umeå som lackar ex. fångare så att de nästintill ser ut som riktigt crome. https://www.facebook.com/Tjbpulverlack?fref=ts
All plåt är färdig bara finslip och ihopsättning efter lack:) har redan skaffat fräscha stötfång men tack för tipset kan va bra att veta till andra grejer
bilen har nu fått en fin lackering, på bilden är den halvvägs ihop
och ett par veckor senare såg den ut såhär ihop satt och nybesiktigad, det som är kvar är sidolister, saknar clips och en list... så det kommer på så småingom
låg och fin
det blev en specialgrill nu, kanske ska dit en rörgrill senare framtiden får utvisa...
vad tycker ni om grillen? ska den va kvar eller ska en rörgrill smycka glappkäften?
*
ny cab blir det till vintern...
röva
blev rak och fin trotts helsvetsad skarv
*
*
De var allt för den här gången bilen kommer fortsätta att uppdateras med ny tyg cab, ny soffklädsel fram, nytt dubbelt avgassystem osv osv. Nu vill jag ha lite kommentarer om hur ni tycker om resultatet
Det blev en go bil snyggt jobb du lagt ner o go färg. Ska du göra klar din nu
Ja det blir lite skillnad ja jag har gått och köpt mig en Ford Fairline 59a med som jag har och glider runt med, så har ingen brådska att få färdigt oldsmobilen. så ska göra den riktigt färdig med en gång med lack och inredning osv så har även denna vintern och troligen nästa med räddad
Det blev en go bil snyggt jobb du lagt ner o go färg. Ska du göra klar din nu
Ja det blir lite skillnad ja jag har gått och köpt mig en Ford Fairline 59a med som jag har och glider runt med, så har ingen brådska att få färdigt oldsmobilen. så ska göra den riktigt färdig med en gång med lack och inredning osv så har även denna vintern och troligen nästa med räddad
Ok följer oldsmobilen så fort du gör något lycka till
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.