2894
Sök

Någon bra detetktiv på forumet? jag vill ha tag på speciella bakljus

9 118 Inlägg
28 januari 2015
Skulle tro att det är som Magnum1965 säger. Dom har helt enkelt klippt och klistrat med 4st bakljus för att få ihop detta paret, och sen rökfärgat med toningsspray och målat kanter och skarvar svart.

7 398 Inlägg
29 januari 2015
Trådstartare
ska se om det är gjutna,, annars får det vara, jag gillar ej när det syns att det är ombyggt,, alltså konstiga skarvar osv,, finns en granada sedan i polen,, där han byggt dit vita blinkers bak på den,, det syns rejält kan jag säga, och det duger ej,, då kör jag hellre med mina som dock är granada orginal,, men ej rätt,,

ja vi får se om han svarar,,
Senast redigerat av granadadr (29 januari 2015)

7 398 Inlägg
29 januari 2015
Trådstartare
verkar lite kört,,,
svaret jag fick

Hello Jorgen,

I'm sorry, but I do not have any of his address. I send you oryginal size of that photo.

regards Tomek

7 398 Inlägg
29 januari 2015
Trådstartare
Magnum1965 skrev:
Hmm...

Bara en idé...

Om du har "gott om dom" (bakljus alltså), skulle det inte kunna gå att såga bort sektionen med reflexen och limma ihop det med en reflexlös sektion? Ja, om det är just det reflexlösa du är ute efter alltså.

Kan kanske delvis vara därför han målat svart mellan sektionerna, för att dölja skarven så att säga?

nja inte just reflexlösa,, men som sagt mk1 och mk2 har olika design på dem och rökfärgade mk2 passar helt enkelt bilen bättre wink

1 510 Inlägg
29 januari 2015
http://www.capri.pl/car/2338

"tunedbymitz" kallar ägaren sig, kanske kan leda dig nån vart smile
Senast redigerat av trubbelturbo (29 januari 2015)

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Sök