Bygger just nu Volvo 242 M50Turbo med 700+hk samt en Bmw E60 Turbo
Djo skrev:Brago skrev:Djo skrev:Den fälg dimensionen skulle man haft satt ju gott med fint det inget man bara kan bulta på direkt Haha du tror inte jag vet och förstår det 240ins hjulhus bak är utformade av någon elak jävel haha.
Brago skrev:Djo skrev:Den fälg dimensionen skulle man haft satt ju gott med fint det inget man bara kan bulta på direkt
Djo skrev:Den fälg dimensionen skulle man haft satt ju gott med fint det
RaekmAcKaN skrev:Djo skrev:Brago skrev:inget man bara kan bulta på direkt Haha du tror inte jag vet och förstår det 240ins hjulhus bak är utformade av någon elak jävel haha. Vilka hjulhus?
Djo skrev:Brago skrev:inget man bara kan bulta på direkt Haha du tror inte jag vet och förstår det 240ins hjulhus bak är utformade av någon elak jävel haha.
Brago skrev:inget man bara kan bulta på direkt
Brago skrev:RaekmAcKaN skrev:Djo skrev:Haha du tror inte jag vet och förstår det 240ins hjulhus bak är utformade av någon elak jävel haha. Vilka hjulhus? kapade bort de sista nu, har en bild som jag inte vill lägga ut just nu
RaekmAcKaN skrev:Djo skrev:Haha du tror inte jag vet och förstår det 240ins hjulhus bak är utformade av någon elak jävel haha. Vilka hjulhus?
Djo skrev:Haha du tror inte jag vet och förstår det 240ins hjulhus bak är utformade av någon elak jävel haha.
callesjoberg skrev:prem lagd och följer självklart, ska bli jävligt spännande att se e60in!Kommer du köra m50in eller är det bara för att malla lite?