Halloj då va de dags igen
Hänt lite grann, men mest bara små saker.
Emblemen igenlagda och riktat till där de slog sig o sen lite spackel o nu äre rätta former
Sen var det lite rostigt uppe vid taket så tog o kapade ur de värsta och satt dit ny o fräsch plåt.
Sen la jag lite rostskydd, spackel o kit.
Sen hittade jag lite mer rost som visade hade blivit ett hål nere vid tröskeln som jag hade missat så jag tog o kapade ur de och klippte till en ny plåt o svetsade dit, sen blästrade jag lite andra porer men detta är nu klart. Har tyvärr ingen slut bild då ja glömde ta nån.
Lagt rostskydd på skärmarna, kanter skall väl slipas till så det blir jämnt o fint
Sen är ju inte kanterna längst ut 100% tyvärr men någorlunda i alla fall och kommer ju komma skärmbreddare utan på sen
Håller på o byter avgassystem då detta inte var särskilt fräscht om man säger så
Blir nytt hela vägen förutom katten men den hade bara suttit på den vita golfen några månader så är ju fräsch även den! (Inte den på bild
)
Måste dock köpa nån böj till innan jag kan bygga klart avgasröret så ni får bild sen när det är färdigt
Tog och kapade bort lite plåt så jag får plats med det dubbla utblåset sen
Det sista jag gjorde idag innan ja for hem var o lägga karosseri kit i skarvarna
Tog o maskerade till en linje med maskeringstejpen så det blir en finare linje, syns sen när man tar bort tejpen
Sen har det varit en hel del spackling o slipande av hörnen bak bland annat och en massa annat små pill.
Nu kommer det dröja lite 2 veckor kanske till nästa uppdatering i o med lov.
Nu får ja hoppas på nån kommentar
Trevlig helg