har hänt lite sedans sist men aa inte varigt på datorn på ett par dagar då jag sök jobb. hjälpt min svåger lite och jagat lite delar plus vart ute o hängt gött med polaren men snart så har fått löss lite pengar så kanske blir att beställa hem lite packningar men ska kolla lite först så jag får hem allt direkt så får se hur man gör kanske inte blir klar inom min tid plan då man kanske börjar jobba nästa vecka men aa då blir de mer pengar till bilen(bilarna) haha men aa lite bilder på va som gjordes sist i garaget
slipade ner staget så jag kunde rost skyddade och måla de rött för oavsett vilken kombi de hamnar på så lär de bli rött
tömde motorn på olja nu när jag ändå inte har så mycket mer ja kan göra innan jag beställt alla små saker
letade även fram huven och torpedplåten så allt till fronten kunde monteras för att se att de passar bra
är ju lite tajt men aa får se hur de blir med listerna monterade
kofångaren fram värkar passa lindrigt iaf
funderar på om man skulle tona dimljusen i nån fräck färg eller aa grön eller svart
humm lär få lista ut något här tror jag
tur man har org 965 kofångar hålarna ibak till 945an löst så man kunde ha att bygga kopior av
blev ganska bra ju
nästan nöjd med svetsnigarna då jag inte är nått proffs på detta
de börjar bli lite fullt här med skit till 745an får ta o montera lite så de försvinner ut garaget
rostskyddade iaf
funderade på lacka de svarta men njää onödigt ingen som ska snoka där ändå
de var allt jag tog kort på men aa de händer lite smått varje dag men kommer en liten större uppdatering i morgon tror jag
ha de så länge