3414
Sök

Söker info om alla bilar

23 Inlägg
4 juni 2015
Trådstartare
Till ett projekt efterlyser jag någonstans där jag kan hitta och samla ihop data om bilar.
Det jag behöver är ex vilka serviceintervaller bilarna har och vilken typ av service som göras(stor/liten)
Är även ute efter ifall bilen har kamkedja eller kamrem och vilket interval bytet ska göras i så fall.

9 120 Inlägg
4 juni 2015
Lycka till!

Det bästa är att bestämma dig för 3-4 bilar märke, modell, motor och återkom med frågor angående dom bilarna, eller använd google....

161 Inlägg
5 juni 2015
Som ovannämnd säger så är det uppdraget alldeles för brett, det är bättre att först att bestämma vad du ska prioritera (bus/ekonomi/kvalitet osv). När parametrarna är bestämda kan du börja sålla ut en hel del modeller och sen fördjupa dig ännu mer i de bilar som är kvar.

När jag kollade efter bil så kollade jag efter allt möjligt, men det blev alldeles för jobbigt tyckte jag.
Senast redigerat av Juggen1988 (5 juni 2015)

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
5 juni 2015
Åh, vänta lite så ska jag lägga 10 år på att utan ersättning fixa det åt dig gratis...

Men bara om du kan svara rätt på denna fråga: Hur långt är ett snöre? (Svaret måste ges i millimeter och utan decimaler)

/Mattias

Evildan
5 juni 2015
Provat att läsa respektive tillverkares sidor och där söka efter serviceintervaller och det du efterfrågar?

Sök